فروشگاه اینترنتی یزد نساج

یزد نساج به عنوان یکی از معتبرترین و برترین فروشگاه های اینترنتی در ارائه تخصصی محصولات نساجی با بیش از پنج سال تجربه در صنعت نساجی ایران، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات نساجی تبدیل شود.

بهترین حوله تن پوش

بهترین حوله تن پوش

بهترین مارک حوله تن پوش چیست

بهترین حوله تن پوش، حوله ای است که بدون پرزدهی و رنگ دهی، بالاترین آبگیری را به شما ارائه دهد و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. در میان انواع حوله حمام، حوله‌های تن پوش یا پالتویی از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار هستند. این حوله‌ها پوشانندگی بالاتری دارند و از بدن در برابر نفوذ سرما محافظت می‌کنند. همچنین کاربرد آنها ساده تر است و به سادگی رطوبت بدن را بعد از استحمام جذب می‌کنند. حوله‌های تن پوش هم برای خانم‌ها و آقایان و هم برای کودکان طراحی و تولید می‌شوند. این حوله‌ها به صورت تکی، ست عروس و داماد، همراه با اقلام جانبی و غیره عرضه می‌شوند.

بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی همواره در تلاش هستند تا بهترین حوله تن پوش را به بازار ارائه دهند. برخی از برندها در این راه بسیار موفق بوده و توانسته‌اند حوله‌های بسیار با کیفیتی را با دوام و ماندگاری بسیار بالا تولید و به بازار عرضه کنند. قدرت جذب رطوبت عالی، تراکم بالا، وزن مناسب، الیاف پنبه ای ضد حساسیت، عدم پرزدهی و رنگ دهی، لطافت، تنخور فوق العاده و غیره از مهم ترین ویژگی‌های این حوله‌ها هستند. در ادامه قصد داریم به مشهورترین برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده حوله تن پوش اشاره کنیم.

برای خرید حوله تن پوش به فروشگاه اینترنتی یزد نساج مراجعه کنید.بهترین حوله تن پوش

حوله تن پوش چه مارکی خوبه

بسیاری از مصرف کنندگان در هنگام انتخاب و خرید بهترین حوله تن پوش، به دنبال برندهای خارجی هستند. برندهای خارجی به خصوص برندهای ترک در زمینه تولید کالای حمام بسیار موفق عمل کرده‌اند و شهرت بالایی در این صنعت دارند. اغلب طراحی منحصر به فرد، کیفیت دوخت و مرغوبیت پارچه حوله ای مورد استفاده در تولید حوله‌های تن پوش، مصرف کنندگان را به خرید کالای خارجی ترغیب می‌کنند. خوشبختانه برندهای ایرانی نیز محصولات بسیار با کیفیتی را در حوزه کالای حمام تولید کرده‌اند که چیزی از کالاهای مشابه خارجی کم ندارند. حوله‌های تن پوش ایرانی توانسته اند سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند و رضایت مصرف کنندگان را کسب کنند. اگر قصد خرید حوله تن پوش را دارید، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا با بهترین برندهای تولید کننده حوله تن پوش آشنا شوید.

بهترین حوله تن پوش خارجی

بهترین برند حوله تن پوش

در این بخش قصد داریم به معرفی چند برند قدیمی و مشهور خارجی که توانسته‌اند بهترین حوله تن پوش را تولید و به بازار عرضه کنند بپردازیم. این برندها از محبوبترین برندهای خارجی هستند که محصولات آنها از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است.

  • برند تاچ

تاچ یکی از محبوبترین برندهای خارجی است که توانسته بهترین حوله تن پوش مردانه، زنانه و بچه گانه را به مصرف‌کنندگان ارائه دهد. این برند ترکیه ای در صنعت تولید کالای حمام قدمت بالایی دارد و همیشه در این صنعت پیشرو است. وزن مناسب، سایز استاندارد، ضخامت مطلوب، تنوع در رنگ و مدل، قدرت بالای آبگیری و استفاده از الیاف درجه یک در بافت حوله از مهم ترین ویژگی‌های محصولات این برند هستند.

  • برند ازدیلک

برند ازدیلک ششمین برند خارجی در صنعت تولید کالای حمام است این برند موفق به تولید بهترین حوله تن پوش، بهترین حوله‌های استخری و غیره شده است. عدم پرزدهی، قدرت آبگیری بالا و استفاده از الیاف 100 درصد طبیعی نخ پنبه از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند محبوب هستند.

  • برند یوگا لو

اگر به دنبال خرید بهترین حوله تن پوش خارجی هستید، برند یوگا لو نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. یوگا لو از بهترین برندهای ترک در زمینه تولید کالای حمام است. محصولات این برند اغلب از 50 درصد الیاف پنبه و 50 درصد الیاف بامبو تولید شده اند. به همین دلیل بافت بسیار سبک، نرم و لطیفی دارند. تنوع در حوله‌های تن پوش این برند نیز بسیار بالا بوده و انتخاب را برای خریداران ساده کرده است. این حوله‌ها به دلیل الیافی که در تولید آنها به کار رفته دوستدار محیط زیست هستند.

  • برند دانتلا

برند دانتلا تولید کننده بهترین حوله تن پوش، حوله استخری و غیره در ایتالیا است. از محصولات این برند ایتالیایی اغلب در ست‌های عروس و داماد استفاده می‌شود. دانتلا فعالیت خود را در حوزه تولید حوله از سال 1992 میلادی آغاز کرده است. لطافت، وزن مناسب، دوام بالا و تنوع در رنگ و مدل از مهمترین ویژگی‌های محصولات این برند هستند.

بهترین حوله تن پوش ایرانی

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

برخی از برندهای مشهور و قدیمی ایرانی بهترین حوله تن پوش را تولید می‌کنند. این برندها سال‌ها سابقه درخشان در زمینه تولید حوله دارند و توانسته‌اند به محبوب‌ترین برندها در سراسر ایران و کشورهای دیگر تبدیل شوند. در ادامه به معرفی چند برند مشهور تولید کننده حوله تن پوش در ایران می‌پردازیم.

  • برند برق لامع

برند ایرانی برق لامع فعالیت خود را در حوزه تولید حوله از سال 1929 میلادی آغاز کرده است. این برند از سال 1348 نیز صادرات حوله به کشورهای خارجی را آغاز نموده و در این حوزه نیز بسیار موفق عمل کرده است. محصولات این برند از پنبه کاملاً ارگانیک تولید شده و قدرت جذب آب بالایی دارند. به همین دلیل در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند.

  • برند حوله هنر

حوله هنر نامی آشنا در بازار کالای حمام و حوله ایران است. این برند از الیاف پنبه‌ای شانه شده در تولید حوله‌های خود بهره می‌برد که نتیجه آن دوام و قدرت جذب رطوبت بالاتر و نرمی و لطافت بیشتر در مقایسه با محصولات سایر برندها است.

  • برند پود ایران

پود ایران نیز دیگر برند ایرانی تولید کننده حوله است که فعالیت خود را از سال 1359 در حوزه تولید حوله و کالای خواب آغاز نمود. این برند تولید کننده بهترین حوله تن پوش مردانه، زنانه، بچه گانه و انواع حوله استخری است. بافت مشبک، وافل یا لانه زنبوری از مهم ترین ویژگی‌های منحصر به فرد حوله‌های این برند است. لازم به ذکر است که حوله‌های خارجی با بافت مشابه قیمت به مراتب بالاتری دارند.

  • برند گلبافت

گلبافت از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی تولیدکننده کالای خواب و حوله در ایران است. الیاف 100 درصد پنبه، بافت مخملی، قیمت مناسب، قدرت جذب آب بالا و خشک شدن سریع از مهمترین ویژگی‌های حوله‌های این برند هستند. ست حوله تن پوش عروس و داماد این برند جزو پر فروش‌ترین محصولات ایرانی موجود در بازار حوله است.

  • برند حوله آذریس

برند آذریس تبریز نیز بهترین حوله تن پوش را با نازل‌ترین قیمت تولید می‌کند. این برند فعالیت خود را از سال 1377 آغاز نموده و با بهره گیری از دستگاه‌های آلمانی و ایتالیایی اقدام به تولید حوله‌های نفیس کرده است. حوله‌های تن پوش زنانه، بچگانه و استخری از بهترین تولیدات این برند هستند.

بهترین مارک حوله تن پوش مردانه

بهترین مارک حوله تن پوش مردانه

اگر قصد خرید بهترین حوله تن پوش مردانه را دارید، قبل از هر چیز باید نکات مهم در خرید حوله تن پوش را بدانید. مهمترین نکته کیفیت و جنس حوله تن پوش است. حوله‌های تن پوش باید با دوام، ضدحساسیت و دارای خاصیت آبگیری بالایی باشند. نکته دوم انتخاب سایز مناسب است. حوله مردانه باید کمی گشاد و بلند باشد. بنابراین از خرید حوله‌های تن پوش جذب و چسبان خودداری کنید.

حوله‌های تن پوش مردانه معمولاً در سایزهای مدیوم، لارج، ایکس لارج، 2 ایکس لارج و غیره تولید می‌شوند. برای انتخاب سایز مناسب باید قد و عرض شانه را اندازه گیری کرده و سپس از جداول راهنمای انتخاب سایز برند مورد نظر استفاده کنید. حوله‌های تن پوش مردانه در مدل‌های کلاه دار، بدون کلاه، کمربندی، دکمه‌ای، جیب‌دار و بدون جیب تولید می شوند. برخی از آن‌ها نیز به همراه یک جفت دمپایی حوله ای و یک لیف حمام عرضه می‌شوند. بنابراین تنوع در مدل، رنگ و برند حوله های تن پوش مردانه بسیار بالا است.

برندهای ایکیا، حوله هنر، موردوم و گلبافت بهترین حوله تن پوش مردانه را تولید می‌کنند. شما می‌توانید از میان برندهای معرفی شده حوله مورد پسند خود را بر حسب قیمت، کیفیت، رنگ و مدل انتخاب و خریداری نمایید. حوله‌های تن پوش با کیفیت حداقل دو تا سه سال بدون پرزدهی با آبگیری بالا عمر می‌کنند. با نخ نما شدن، کاهش میزان آبگیری، افزایش پرزدهی، تغییر رنگ و ایجاد بوی ماندگی در حوله، باید حوله جدیدی را خریداری کنید.

بهترین برند حوله تن پوش ایرانی

در این مطلب سعی کردیم با معرفی چند برند ایرانی و خارجی شما را در انتخاب و خرید بهترین حوله تن پوش یاری رسانیم. همه برندهای معرفی شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و جزو بهترین‌ها در بازار حوله و کالای حمام می‌باشند. این برندها محصولاتی را برای همه اعضای خانواده طراحی و تولید کرده‌اند و سابقه فروش بسیار موفقی در ایران دارند. حوله تن پوش از مهمترین وسایل بهداشت شخصی است و برای خرید آن باید وقت لازم و دقت کافی به خرج داده شود. برای دستیابی به حوله ای با کیفیت و مرغوب خرید از هر یک از برند های معرفی شده توصیه می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

گزارش اشکال در سایت