فروشگاه اینترنتی یزد نساج

یزد نساج به عنوان یکی از معتبرترین و برترین فروشگاه های اینترنتی در ارائه تخصصی محصولات نساجی با بیش از پنج سال تجربه در صنعت نساجی ایران، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات نساجی تبدیل شود.

انتخاب بهترین حوله تن پوش و انواع آن

انتخاب بهترین حوله تن پوش و انواع آن

نحوه انتخاب بهترین حوله تن پوش و انواع آن

آیا می‌دانید برای انتخاب انواع حوله تن پوش بچه گانه باید به چه نکاتی توجه کنید؟ آیا می‌دانید ارزان ترین حوله تن‌پوش را باید از کدام فروشگاه خریداری کنید؟ براساس مطالعات تاریخی، برای اولین بار در قرن هفدهم از حوله استفاده شد. با گسترش صنعت لباس و پوشاک، تولید حوله نیز شکل تازه‌ای به خود گرفت. تا جایی که امروزه حوله‌های تن‌پوش بیشترین کاربرد را دارند. در این مطلب نحوه خرید حوله تن‌پوش را بررسی می‌کنیم. سپس انواع حوله‌های تن‌پوش موجود در بازار را معرفی می‌کنیم. اگر قصد دارید با انواع حوله تن پوش زنانه یا مردانه آشنا شده و با حوله‌های قدیمی خداحافظی کنید؛ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برای خرید حوله تن پوش به فروشگاه اینترنتی یزد نساج مراجعه کنید.

نکات مهم برای خرید حوله تن پوش

تا چند دهه قبل، حوله‌های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. با این وجود پس از گذشت یک دوره نسبتاً طولانی، حوله‌های تن پوش تولید شدند. امروزه حوله‌های تن پوش بعد از استحمام مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخلاف حوله‌های قدیمی دست و پا گیر نیستند. علاوه بر این محدودیت خاصی را برای پوشاندن کامل بدن ندارند. در اصل فلسفه تولید این حوله‌ها، سهولت در استفاده است. علاوه بر این از حوله‌های تن پوش در محیط هایی مانند استخر نیز می‌توان استفاده کرد. با این وجود حتماً باید پیش از خرید این مدل از حوله‌ها، به چند نکته مهم و اساسی توجه کرد. با وجود اینکه این نکات ساده و ابتدایی هستند؛ اطلاع یافتن از آنها خالی از لطف نخواهد بود.

حوله تن پوش مردانه

به جنس حوله توجه کنید

 اگر هدف شما از خرید حوله‌های تن پوش خشک کردن بدن است؛ باید حوله‌ای را انتخاب کنید که آب را به خوبی جذب کند. این دسته از حوله‌ها به طور معمول از پشم، پلی استر یا پنبه تولید می‌شوند. مدل‌های پنبه ای در مقایسه با سایر حوله‌های تن پوش، آب بیشتری را جذب می‌کنند. با این حساب قدرت بیشتری برای خشک کردن آب دارند. به علاوه این دسته از حوله‌ها در مقایسه با حوله‌های پشمی، وزن کمتری دارند و برای استفاده کردن در محیط استخر نیز مناسب تر خواهند بود. علاوه بر این، برخی از افراد نیز برای جذب آب ترجیح می دهند از حوله‌های کلاه دار استفاده کنند.

این مدل از حوله‌های تن پوش برای خشک کردن مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و سر را گرم نگه می‌دارند. در این بین افرادی نیز وجود دارند که گرم نگه داشتن بدن را در اولویت خرید قرار می‌دهند. بنابراین، با هدف گرم کردن بدن و جلوگیری از سرما خوردگی، از حوله‌های تن پوش استفاده می‌کنند. در این شرایط توصیه ما این است که افراد سرمایی، حوله‌های پشمی را برای خرید انتخاب کنند. این مدل از تن پوش‌ها، بدن را گرمتر نگه می‌دارند و جذب آب مناسبی نیز دارند.

کیفیت حوله تن پوش را در اولویت قرار دهید

حوله تن پوش یزدی یا سایر حوله‌های موجود در بازار، با کیفیت‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. با این وجود مهمترین اصل در زمان خرید حوله این است که کیفیت را فدای قیمت نکنید. به طور کلی حوله‌ها در دسته لوازم گران قیمت قرار نمی‌گیرند. بنابراین، توصیه ما این است که در هنگام خرید یک جنس با کیفیت را انتخاب کنید. با وجود اینکه این دسته از تن پوش‌ها، قیمت بیشتری دارند؛ از دوام و طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند. با این حساب در اثر شستشو یا استفاده طولانی مدت، پاره نمی‌شوند و استحکام خود را حفظ می‌کنند. این در حالی است که بیشتر حوله‌های ارزان قیمت پس از طی مدت زمان کوتاهی پاره شده یا کارایی خود را از دست می‌دهند.

فروش انواع حوله

بین کمربند و دکمه یکی را انتخاب کنید

حوله‌های تن پوش موجود در بازار به سه صورت مختلف به فروش می رسند. بیشتر تن پوش‌ها با استفاده از کمربند بسته می شوند. تنوع این مدل از حوله تن پوش بیشتر از سایر مدل‌ها است. با این حساب هنگام خرید انواع حوله‌های تن پوش مردانه یا زنانه، دست شما برای انتخاب باز خواهد بود. این در حالی است که برای خرید تن پوش‌ها می‌توانید مدل‌های دکمه دار را نیز انتخاب کنید.

این مدل از حوله‌ها به راحتی بسته می‌شوند و نحوه بستن آنها تفاوتی با لباس نخواهد داشت. دسته سوم تن پوش‌ها نیز با استفاده از زیپ بسته می‌شوند. این مدل به ندرت در بازار به فروش می رسد و خرید آنها تقریبا محدود است. با این حساب در هنگام خرید حوله تن پوش سلیقه شما باید در اولویت قرار گیرد.

برندها را فراموش کنید

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که برای خرید حوله به سراغ برندها می روید؛ بهتر است دست نگه دارید. با وجود اینکه حوله‌های خارجی از دوام و کیفیت خوبی برخوردار هستند اما از نظر قیمت ممکن است به صرفه نباشند. با این حال نمونه‌های مشابه ایرانی می توانند جای خالی تن پوش‌های خارجی را پر کنند. تن پوش‌های ایرانی در مقایسه با برندهای خارجی، قیمت کمتری دارند و در عین حال کیفیت مطلوبی نیز خواهند داشت. بنابراین، تا حدود زیادی می توانند نیاز شما را برطرف کنند. با خرید حوله تن پوش یزدی، تا مدت‌ها نیاز به تعویض یا خرید مجدد حوله نخواهید داشت. با این حساب خرید این محصول انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

حوله تن پوش بانوان

سایز حوله را به درستی انتخاب کنید

یکی از مهمترین مشکلات افراد در هنگام خرید حوله تن پوش، عدم توجه به سایز بدن است. بنابراین، حتماً باید پیش از خرید حوله سایز خود را به درستی انتخاب کنید. برای این کار باید دور کمر خود را اندازه گرفته و قد حوله را اندازه گیری کنید. برخلاف تصور برخی از افراد؛ حوله‌های تن پوش باید گشاد باشند و راه رفتن را برای شما دشوار نکنند. قد حوله نباید به حدی کوتاه باشد که بخش قابل توجهی از پاهای شما را در معرض دید قرار دهد. علاوه بر این قد حوله تن پوش نباید به اندازه ای بلند باشد که روی پای شما را بپوشاند. به طور میانگین قد حوله‌ها از زیر زانو تا مچ پا هستند. با این حساب تن پوش‌های موجود در بازار با توجه به سلیقه شما قابل خریداری خواهند بود.

بررسی قیمت حوله تن پوش

هنگام خرید حوله یکی از مهمترین مسائل قیمت حوله تن پوش خواهد بود. امروزه بیشتر خریداران به دنبال خرید ارزان قیمت هستند. با این حساب اولین توصیه ما این است که برای خرید تن پوش به سراغ مدل‌های ساده بروید. برخی از تن پوش‌های موجود در بازار، به صورت گلدوزی شده به فروش می‌رسند. بنابراین، برای خرید آنها باید بودجه بیشتری داشته باشید. علاوه بر این برخی از تن پوش‌ها نیز به صورت ست فروخته می‌شوند که در مقایسه با حوله تن پوش تکی، قیمت بیشتری خواهند داشت. با این وجود ست های تن پوش، بیشتر برای خرید جهیزیه کاربرد دارند و برای مواقع عادی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. بنابراین، خرید آنها برای بیشتر مردم ضرورت نخواهد داشت.

حوله‌های تن پوش با دوام

مهمترین دلایل خرید حوله تن پوش یزدی

حوله تن پوش یزدی، یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین محصولات موجود در بازار است که از نظر کیفیت و دوام حرف اول را می‌زند. خرید حوله تن پوش یزدی می‌تواند تا سال‌ها شما را از خرید مجدد حوله بی نیاز کند. در این شرایط مهمترین سوالی که می‌تواند ایجاد شود این است که حوله‌های تن پوش یزدی چه تفاوتی با سایر حوله‌ها دارند؟ در پاسخ باید گفت که این حوله‌ها با استفاده از نخ ویسکوز تولید می‌شوند و از نظر کیفیت حرف اول را می‌زنند. به علاوه با توجه به جنس این حوله‌ها، جذب آب به وسیله آنها به خوبی انجام می‌شود. حوله‌های تن پوش یزدی از نظر تنوع در رنگ و طرح نیز آزمایش خود را به خوبی پس داده اند.

معرفی انواع حوله تن پوش مردانه

قیمت حوله تن پوش مردانه متغیر است؛ چرا که حوله‌های تن پوش مردانه در انواع مختلفی تولید می‌شوند. با این حساب طرح و رنگ‌های متنوعی برای حوله مردانه وجود خواهد داشت. بنابراین، بیشتر آقایان پس از استحمام می‌توانند از این تن پوش‌ها استفاده کنند. در طی سال‌های اخیر، تولیدکنندگان تن پوش‌ها تلاش کرده اند تا تولیدات خود را به خواسته و انتظارات مصرف کنندگان نزدیک کنند. بیشتر حوله‌های مردانه در رنگ‌های خنثی یا تیره تولید می‌شوند؛ چرا که با توجه به سلیقه آقایان، رنگ‌های روشن خریداران زیادی نخواهند داشت. علاوه بر این با توجه به سایز آقایان، پیدا کردن تن پوش‌های بزرگ ممکن است دشوار باشد. با این وجود حوله‌های تن پوش یزدی یا تولیدات مشابه، در سایزهای بزرگ نیز تولید می‌شوند. علاوه بر این قیمت انواع حوله تن پوش مردانه نیز با توجه به فاکتورهای متعددی متفاوت خواهد بود.

حوله نوزادان

نحوه انتخاب جدیدترین مدل حوله تن پوش زنانه

برای خرید جدیدترین مدل حوله تن پوش زنانه باید به چند نکته مهم و اساسی توجه کرد. خرید حوله برای بانوان با محدودیت کمتری همراه خواهد بود؛ چرا که خانم‍‌ها از نظر سایز با مشکل مواجه نخواهند شد. با این حساب در بیشتر فروشگاه‌های ایران امکان خرید حوله تن پوش زنانه وجود خواهد داشت. علاوه بر این حوله‌هایی که برای خانم ها تولید می‌شوند، تنوع رنگی بسیار بالایی دارند. با این حساب نه تنها رنگ‌های تیره و خنثی، بلکه رنگ‌های شاد و روشن نیز قابل خریداری خواهند بود. با این وجود از نظر انتخاب جنس حوله، تفاوتی بین زن و مرد وجود نخواهد داشت.

تمام آقایان یا خانم‌ها می‌توانند به فراخور نیاز خود حوله‌ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. با این وجود مهمترین مسئله در این زمینه قیمت حوله است که گاهی اوقات سر به فلک می‌کشد. قیمت حوله تن پوش زنانه با توجه به چند فاکتور مهم تعیین می‌شود. با این حساب جنس، اندازه و طرح حوله اهمیت زیادی در تعیین قیمت خواهد داشت. این در حالی است که تن پوش‌های کوچکتر در مقایسه با تن پوش‌های بزرگتر از قیمت مناسب تری نیز برخوردار خواهند بود.

حوله تن پوش برای کودک

نکات مهم برای خرید حوله کودکان و نوجوانان

خرید حوله‌های تن پوش بچه گانه با کیفیت، اهمیت بسیار زیادی دارد. نوزادان و کودکان به عنوان آسیب پذیرترین افراد در جامعه شناخته می‌شوند که مراقبت از آنها حائز اهمیت خواهد بود. بیشتر نوزادان در تماس با آب یا هوای سرد به سرعت بیمار می‌شوند و همین مسئله باید مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد. با این حساب خرید حوله مناسب و گرم نگه داشتن بدن کودک می‌تواند از بروز بیماری جلوگیری کند. علاوه بر این برای فرزند دلبند خود، باید حوله ای را انتخاب کنید که از بروز حساسیت پوستی جلوگیری کند و پوست کودک دچار خارش یا سوزش نشود. با این حساب اولین توصیه ما خرید حوله‌های تن پوش پنبه ای است.

به جرات می‌توان گفت که در تولید این حوله‌ها حساسیت زیادی به خرج می‌دهند و این تولیدات فروش بیشتری را در بازار دارند. علاوه بر این، این مدل از تن پوش‌ها جذب رطوبت فوق العاده بالایی نیز خواهند داشت و به خشک شدن سریع بدن کمک می‌کنند. با این وجود این مسئله برای نوزادان تا حدودی با اهمیت تر است چرا که تا سن یک سالگی حتما باید حوله ای را برای کودک انتخاب کنید تا به طور کامل او را دورپیچی کند. علاوه بر این وجود کلاه در این مدل از حوله‌ها ضروری خواهد بود. ذکر این نکته نیز الزامی است که امروزه برای تولید برخی از حوله‌های تن پوش از رایحه‌های معطر استفاده می‌کنند.

به نظر می‌رسد این موضوع تا حدود زیادی سلامتی کودک را به خطر می‌اندازد چرا که برخلاف ادعا تولید کنندگان، احتمال بروز آلرژی یا حساسیت برای کودک وجود خواهد داشت. با این تفاسیر توصیه ما این است که از خرید این مدل از حوله‌ها به کلی اجتناب کنید و سراغ گزینه‌های دیگر بروید. قیمت حوله تن پوش برای نوجوان و بزرگسالان متفاوت است. قیمت حوله تن پوش کودک با توجه به ابعاد و سایز آن کمتر از حوله‌های تن پوش بزرگسالان است. با این وجود برند، نام تولیدی، جنس حوله و... نیز در تعیین قیمت حوله بی تاثیر نخواهند بود.

حوله زنانه با کیفیت

انواع حوله تن پوش کودک و نوجوان

انواع حوله تن پوش کودک در مدل‌های مختلفی تولید شده و به فروش می‌رسند. با این حساب برخی از این حوله‌ها به صورت چند تکه و برخی نیز به صورت یک تکه تولید می‌شوند. به طور کلی حوله‌های چند تکه برای سیسمونی نوزادان نیز تهیه می‌شوند و علاوه بر حوله شامل چند وسیله دیگر نیز هستند. این در حالی است که حوله‌های یک تکه فقط دارای تن پوش هستند و وسیله دیگری به همراه آنها به فروش نمی‌رسد. اگر قصد دارید با یک تیر دو نشان بزنید بهتر است به سراغ حوله‌های چند تکه بروید؛ چرا که علاوه بر خرید حوله می‌توانید لیف، حوله دست و صورت و... را نیز به همراه تن پوش تهیه کنید.

با این وجود هنگام خرید حوله کودکان مهمترین مسئله ای که باید در اولویت قرار گیرد، کیفیت حوله است که اهمیت زیادی خواهد داشت. در واقع تمام حوله‌هایی که جنس لطیف دارند، در جذب آب نیز دستی بر آتش خواهند داشت. با این حساب از طول عمر بیشتری نیز برخوردار هستند و پس از چند مرتبه استفاده کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. علاوه بر این در هنگام خرید حوله توجه کردن به ضخامت آن نیز مهم خواهد بود. بنابراین، تن پوش هایی که ضخامت آنها بین  600 تا 800 Gsm است، در جذب آب و رطوبت نیز عملکرد خوبی دارند.

معرفی بهترین فروشگاه برای خرید حوله تن پوش

فروشگاه اینترنتی یزد نساج یکی از بهترین فروشگاه‌های ایرانی است که در زمینه فروش حوله تن پوش فعالیت می‌کند. تمام محصولات این فروشگاه با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به فروش می رسند. با این تفاسیر تنوع بالا محصولات و وجود پشتیبانی قوی از مهمترین وجه تمایز های این فروشگاه با سایر رقبا است. در حال حاضر حوله تن پوش یزدی با کمترین قیمت از این فروشگاه قابل خریداری است. بنابراین، خرید این محصول یا سایر محصولات مشابه، مستلزم صرف بودجه زیادی نخواهد بود. اگر قصد دارید با جدیدترین مدل‌های حوله‌های تن پوش آشنا شوید؛ وقت را تلف نکنید و با خرید از فروشگاه اینترنتی یزد نساج یک تجربه لذت بخش و جدید را رقم بزنید.

سخن پایانی

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که برای خرید حوله تن پوش مته به خشخاش می‌گذارند؛ باید پیش از خرید تمام نکات مهم و اساسی را در این زمینه مدنظر قرار دهید. در یک جمع بندی نهایی می‌توان گفت که تمام حوله‌های تن پوش ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. با این حساب جای تعجبی ندارد که قیمت و دوام آنها نیز با یکدیگر متفاوت باشند. با این وجود با خرید از فروشگاه اینترنتی یزد نساج می‌توان بهترین حوله تن پوش را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

گزارش اشکال در سایت