فروشگاه اینترنتی یزد نساج

یزد نساج به عنوان یکی از معتبرترین و برترین فروشگاه های اینترنتی در ارائه تخصصی محصولات نساجی با بیش از پنج سال تجربه در صنعت نساجی ایران، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات نساجی تبدیل شود.

خرید عمده حوله یزدی
  • تولید و پخش

خرید عمده حوله یزدی

خرید عمده حوله یزدی

 

مشاوره و فروش: ۰۹۱۳۸۵۰۷۴۰۴ رفیعی

 

حوله یکی از پراستفاده‌ترین محصولات نساجی است که در دنیای امروز در هر خانه‌ای یافت می‌شود. ‌همین فاکتور و عامل، باعث شده تا فروشندگان زیادی انواع گوناگون و متفاوت این حوله‌ها را موجود کنند تا بتوانند نیاز مصرف‌کنندگان را برطرف سازند. اگر شما نیز به ‌عنوان یک خدمات دهنده در این زمینه شناخت می‌شوید و به ‌دنبال خرید حوله یزدی بصورت عمده هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. یزد نساج به‌عنوان یک تولید‌کننده و عرضه‌کننده انواع متفاوت حوله‌ها شناخته می‌شود که می‌تواند محصولات متنوعی را در اختیار شما قرار دهد. قاعدتاً موجود کردن حوله‌های متنوع می‌تواند نیاز مصرف‌کنندگان را راحت‌تر برطرف کند زیرا در این شرایط مشتریان شما سریع‌تر می‌توانند از میان محصولات موجود، گزینه مورد پسند خودشان را تهیه کنند و با استفاده از آن، نیازشان را برطرف سازند. 
در ادامه این مقاله، قصد داریم برای شما به‌صورت گسترده‌تری در رابطه با خرید عمده حوله یزدی صحبت کنیم و به شما بگوییم چگونه امکان این را خواهید داشت که با استفاده از محصولات یزد نساج، با مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین هزینه‌ها حوله‌های مورد نیاز خودتان را تهیه نمایید و با فروش آن‌ها، برای خود درآمدزایی داشته باشید. اگر به‌دنبال کسب اطلاعات گسترده‌تر در این زمینه هستید، حتماً با ما همراه بمانید.


خرید عمده حوله یزدی

درباره یزد نساجی 

اگر دنبال خرید عمده حوله یزدی هستید، بهتر است کمی در رابطه با کارخانه تولید حوله یزد نساجی نیز اطلاعات کسب کنید. این کارخانه یکی از کارخانه‌های تولیدی در زمینه محصولات نساجی متفاوت می‌باشد. یکی از محصولات پرطرف‌دار این کارخانه حوله است. شما امکان این را دارید که انواع گوناگون و متفاوت حوله‌ها را به ‌صورت عمده از این خدمات‌دهنده تهیه نمایید و با فروش آن‌ها، برای خود درآمد داشته باشید. به واسطه این‌که یزد نساج هم تولیدکننده و هم فروشنده است، شما می‌توانید محصولات این تولید کننده را بدون وجود واسطه و با قیمت مقرون ‌به ‌صرفه تری تهیه نمایید و از این طریق سود خودتان را بالا ببرید. مواردی مانند تضمین سلامت فیزیکی کالا، تحویل به‌موقع محصولات در صورت سفارش غیرحضوری و 7 روز ضمانت بازگشت کالا، جزو آن دسته از فاکتورها و مواردی هستند که ممکن است شما را قانع کنند تا به ‌جای خرید هر محصول دیگری، به سراغ محصولات یزد نساجی بروید تا بتوانید سود بیشتری کسب کنید.

حوله یزدی

هنگام خرید عمده حوله یزدی، به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم؟

اگر به‌دنبال خرید عمده حوله یزدی هستید، باید نکاتی را بدانید. این نکات می‌توانند به شما کمک کنند تا هنگام خرید عمده موفق‌تر عمل کنید و بتوانید از میان محصولات موجود، باکیفیت‌ترین و بهترین آن‌ها را تهیه نمایید. اگر از فروشگاه یزد نساج حوله‌های خودتان را تهیه کرده‌اید، نیازی نیست بابت هیچ‌چیزی نگران باشید.یزد نساج، باکیفیت‌ترین و بهترین حوله‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد‌. اما به‌هر حال، به ‌عنوان یک خدمات دهنده در این زمینه، شما نیاز دارید تا اطلاعات خود در رابطه با انواع حوله را بهبود ببخشید تا بتوانید با پیاده‌سازی این نکات و در برخی موارد ارائه این اطلاعات به مشتری، وظیفه خود به ‌عنوان یک فعال در این زمینه را به ‌طور کامل انجام دهید. اجازه دهید در ادامه بیشتر در رابطه با عوامل مهم در این زمینه صحبت کنیم.

مشاوره و فروش: ۰۹۱۳۸۵۰۷۴۰۴ رفیعی

وزن حوله 

وزن یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید عمده حوله یزدی، شما باید به آن توجه کنید. معمولاً وزن حوله با توجه ماده اولیه استفاده‌شده متغیر می‌باشد. هر چه تراکم محصولی که حوله از آن تولید شده بیشتر باشد، قدرت جذب آن نیز بالاتر خواهد بود. همین فاکتور باعث شده تا حوله‌های نسبتا سنگین، به ‌عنوان حوله‌های بهتری شناخته شوند. وزن حوله معمولاً با واحد جهانی گرم بر مترمربع مورد بررسی قرار می‌گیرد. این شما هستید که باید با بررسی عدد گرم محصول مورد نظر، مشخص کنید که آیا می‌خواهید این نوع حوله را موجود کنید یا نه. 
اگر بخواهیم یک مثال برای شما بزنیم، حوله‌هایی که حدود 300 الی 400 گرم بر مترمربع وزن دارند، می‌توانند برای حوله دستی آشپزخانه مناسب باشند. اما اگر به ‌دنبال حوله‌های تن‌پوش یا حوله‌های هستید که برای خشک کردن بدن یا مو مورد استفاده قرار می‌گیرند، بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که حدود 600 الی 900 گرم بر مترمربع وزن دارند. به این نکته توجه داشته باشید که حوله‌های بیش ‌از حد سنگین گزینه مناسبی نیستند، زیرا دیگر فضایی برای جذب آب ندارند. شما باید هنگام خرید این محصول مراقب تعادل حفظ شده در این زمینه باشید.

هنگام خرید عمده حوله یزدی، به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم؟

اندازه حوله 

در کنار وزن، شما باید به ‌اندازه‌حوله هنگام خرید عمده حوله یزدی نیز توجه داشته باشید. قاعدتاً در دید اول مشتری شما به اندازه‌حوله توجه می‌کند زیرا می‌خواهد محصول کاربردی را تهیه کنند که نیازهایش را برطرف سازد. حوله‌ها می‌توانند در اندازه‌های گوناگونی تولید شوند. این شما هستید که باید با توجه به نیاز مشتریان و بازار، تعیین کنید که موجود کردن کدام محصول با چه اندازه‌ای می‌تواند انتخاب عاقلانه‌تری برای شما باشد. از حوله‌های دستی گرفته تا حوله‌های تن‌پوش و استخری، این محصولات در اندازه های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند.


جنس حوله 

جنس حوله فاکتور و عامل مهم دیگری است که شما حتماً باید هنگام خرید عمده حوله یزدی به آن توجه داشته باشید. معمولاً بهترین محصولات حوله‌های پنبه‌ای هستند که به واسطه نرم بودن و جذب آب مناسبی که دارند، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند. نکته‌ای که شما به ‌عنوان یک خدمات ‌دهنده در این زمینه باید بدانید، این است که به ‌طور کلی حوله‌ها از مواد اولیه گوناگون تهیه می‌شوند. به طور خلاصه هر حوله، با دیگری متفاوت است. حتی حوله‌های پنبه‌ای نیز از نظر کیفیت، تراکم، وزن و... با یکدیگر متفاوت می‌باشند. معمولاً برای تولید حوله‌های پنبه‌ای که بسیار پرطرفدار هستند، از سه نوع پنبه متفاوت بهره گرفته می‌شود‌. 
هر کدام از این پنبه‌ها، ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. حوله‌های تولید شده با پنبه‌های با کیفیت، بسیار مقاوم و نرم هستند. علاوه‌بر پنبه، حوله‌ها امکان این را دارند که با مواد اولیه دیگر نیز تهیه شوند. به ‌طور کلی، این شما هستید که باید با توجه به سلیقه، نیاز و قدرت خرید مشتریانتان، تعیین کنید که کدام حوله می‌تواند در کنار برطرف کردن نیازهای مشتریانتان، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز داشته باشد.

 

مشاوره و فروش: ۰۹۱۳۸۵۰۷۴۰۴ رفیعی

 

برند تولید کننده حوله یزدی

قاعدتاً برند تولیدکننده یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که شما باید هنگام خرید عمده حوله یزدی به آن دقت داشته باشید. یزد نساجی به ‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای حوله می‌باشد که می‌تواند به شما کمک کند تا حوله‌هایی با کیفیت بالا و شناخته شده را راحت‌تر به مشتریان خود بفروشید. به واسطه لزوم وجود انواع متفاوت حوله در هر خانه‌ای، در حال ‌حاضر برندهای تولید کننده متفاوتی به تولید این نوع حوله‌ها می‌پردازد. 
شما امکان این را خواهید داشت که انواع گوناگون و متفاوت حوله‌های ایرانی و خارجی را تهیه نمایید و با فروش آن‌ها، نیاز مصرف‌کنندگان را برطرف سازید. اگر به‌دنبال حوله‌های ایرانی با کیفیت و در عین ‌حال مقرون‌به‌صرفه هستید، مطمئن باشید که محصولات یزد نساجی انتخاب خوبی برای شما می‌باشند. خرید این محصولات می‌تواند به شما کمک کند که در عین موجود کردن حوله‌های باکیفیت، این حوله‌ها را با قیمت مقرون ‌به ‌صرفه‌ای به مشتریانتان بفروشید و کاری کنید تا مشتریان شما قدرت خرید زیادی داشته باشند.


برند تولید کننده حوله یزدی

طرح و رنگ حوله

درست است که حوله‌ها محصولات کاربردی هستند و جنس و کیفیت آن‌ها، بیشتر از هر چیز دیگری مهم است، اما به‌هر حال در برخی موارد ممکن است که مشتریان شما به ‌دنبال حوله با طرح و رنگ زیبا باشند. پس در این شرایط است که شما باید هنگام خرید عمده حوله یزدی به طرح و رنگ این محصولات نیز توجه داشته باشید تا بتوانید زیباترین محصولات برای مشتریانتان موجود کنید. حوله‌های تولید شده در شرکت یزد نساج، محصولات بسیار زیبا و در عین ‌حال با کیفیتی هستند که می‌توانند از هر نظر برای مشتریان شما مناسب باشند. 


نوع و زمینه استفاده حوله

برای خرید حوله عمده یزدی، شما باید به نوع محصول و زمینه استفاده آن نیز توجه داشته باشید. برای مثال اگر به‌دنبال حوله دست و صورت هستید باید فاکتورهایی مثل اندازه، میزان نرمی و دوام حوله را مورد بررسی قرار دهید زیرا حوله‌های دست و صورت جزو آن دسته از محصولاتی هستند که به‌صورت روزانه و مرتب مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما اگر به ‌دنبال حوله‌های تن‌پوش هستید فاکتورهایی مانند رنگ حوله، میزان جذب آب یا میزان سبکی و سنگینی آن فاکتورهای مهم‌تری هستند.

مشاوره و فروش: ۰۹۱۳۸۵۰۷۴۰۴ رفیعی

قیمت حوله 

قیمت مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند مشتریان را ترغیب به خرید کند. شما به ‌عنوان یک خدمات دهنده باید هنگام خرید عمده حوله یزدی، محصولی را تهیه کنید که در کنار حفظ کیفیت، قیمت مقرون ‌به ‌صرفه‌ای دارد. شما باید با توجه به نیاز بازار مشخص کنید که مشتریانی که به شما مراجعه می‌کنند تا چه حد قدرت خرید دارند. در این شرایط می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام حوله با چه فاکتورهایی را موجود کنید تا بتوانید به ‌خوبی نیاز مشتریانتان را برطرف سازید. معمولاً با توجه به تراکم یا وزن محصول، جنس، سایز، طرح و رنگ و... قیمت حوله تعیین می‌شود. 
یزد نساجی، یکی از تولیدکنندگان و خدمات‌دهندگانی است که تمام تلاشش را می‌کند تا باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمت مقرون ‌به‌صرفه‌ای در اختیار مشتریانش قرار دهد. به واسطه‌تولید داخلی انواع متفاوت این محصول و استفاده از مواد اولیه و با کیفیت و در عین ‌حال ارزان‌قیمت، شما امکان این را دارید که تولیدات یزد نساج را با قیمت‌های پایین ولی در عین‌حال با دوام وبا قدرت جذب آب بالا تهیه نمایید.


قیمت حوله

بررسی انواع متفاوت حوله یزدی

برای خرید عمده حوله یزدی، بهتر است که شما با انواع حوله‌ها نیز آشنا شوید. در کنار صحبت در رابطه با فاکتورهایی که شما هنگام خرید عمده حوله یزدی باید به آن توجه داشته باشید، شناخت انواع متفاوت این محصول نیز مهم می‌باشد. در این شرایط شما می‌توانید با توجه به کاربردی بودن این حوله‌ها و تعداد مشتریانی که به آن‌ها نیاز دارند، تصمیم بگیرید که از هر حوله چه تعدادی را موجود کنید. بیایید در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت کنیم. 

⦁    حوله آشپزخانه: حوله آشپزخانه یکی از حوله‌هایی است که برای استفاده در محیط آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما برای خشک کردن دست‌های خود بعد از شستشو در آشپزخانه یا پاک کردن آب از روی سطوح و... نیاز دارید حوله‌ای را تهیه کنید که جذب آب خوبی داشته باشد. در این شرایط باید محصولی را انتخاب کنید که بتواند سطوح را خشک کند یا هنگامی‌که شما‌دست خودتان را شستید، بتوانید با حوله دستانتان را خشک کنید.
⦁    حوله تن پوش: حوله تن‌پوش یکی از پراستفاده‌ترین انواع حوله‌هایی است که بعد از حمام می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن آب بدن شما را بگیرد و سرما خوردن شما نیز تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند. 
⦁    حوله استخری: حوله استخری همان ‌طور که از نام آن پیداست، حوله‌ای است که قدرت جذب آب بدن شما را دارد اما در اندازه نسبتاً کوچک‌تر با وزن سبک‌تری تولید می‌شود تا بتواند به‌خوبی نیاز شما را برطرف سازد. 
⦁    حوله دست و صورت: در کنار موارد نام‌برده شده، حوله دست و صورت از دیگر محصولاتی است که به‌صورت روزانه و دائمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حوله معمولاً در اندازه‌های کوچک تولید می‌شود و تنها برای اهداف مانند خشک کردن دست و صورت گزینه مناسبی است‌‌‌. از این نوع حوله در هر خانه‌ای حداقل چند مورد موجود است.


بررسی انواع متفاوت حوله یزدی


کسب اطلاعات در رابطه با برخی مواد اولیه‌ای که برای تولید حوله مورد استفاده قرار می‌گیرند :

به عنوان فردی که به ‌دنبال خرید عمده حوله یزدی هستید، بهتر است که در رابطه با الیاف‌های پراستفاده در زمینه تولید انواع حوله بیشتر بدانید. پیش‌تر کمی برای شما در رابطه با برخی الیاف‌های متفاوت برای تولید این محصول صحبت کردیم اما حال می‌خواهیم به‌صورت تخصصی‌تر و گسترده‌تری در رابطه با این موضوع به شما اطلاعات بدهیم. به‌طور کلی مواد اولیه‌ای که برای تولید حوله مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل پنبه، ابریشم، ساتن، میکروفیبر، بامبو، نایلون یا پشم حیوانات می‌شود. هر کدام از این محصولات ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و به واسطه همین موضوع برای استفاده در شرایط خاصی مناسب می‌باشند‌. اجازه دهید در ادامه کمی بیشتر برای شما در رابطه با این مواد اولیه و ویژگی‌های آن‌ها صحبت کنیم:

    حوله پنبه‌ای: حوله پنبه‌ای قدرت جذب بسیار بالایی دارد و نرم و لطیف است. به واسطه قیمت مقرون به صرفه، افراد می‌توانند راحت‌تر این محصول را تهیه نمایند.
⦁    حوله نایلونی: شاید این حوله به ‌اندازه سایر حوله‌ها قدرت جذب آب نداشته باشد اما شست‌و شوی آن بسیار راحت است و قیمت آن نیز مقرون ‌به ‌صرفه می‌باشد.
⦁    حوله ابریشم و ساتن: حوله‌ها محصولاتی بسیار شیک و زیبایی هستند و در کنار نازک و ظریف بودن، امکان جذب بالایی دارند. اگر مشتری شما پوست حساسی داشته باشد، این نوع حوله می‌تواند انتخاب خوبی برای او باشد. 
⦁    حوله بامبو: حوله بامبو محصولی نازک و سبک می‌باشد که با محیط ‌زیست نیز سازگار است. به واسطه فاکتورهای ضد حساسیتی، این محصول می‌تواند برای افرادی که دچار آلرژی‌های گوناگون می‌باشند گزینه مناسبی باشد. این محصول نسبتاً گران قیمت است.
⦁    حوله پشم ارگانیک: این حوله محصولی است که از معمولاً از پشم گوسفند تهیه شده. این حوله بسیار نرم است، اما متاسفانه قدرت جذب آب کمی دارد. به واسطه طبیعی بودن الیاف، شاید بسیاری از افراد برای خرید این حوله مشتاق باشند. 
⦁    حوله میکروفیبر: این محصول قدرت جذب بالایی دارد و دارای وزنی سبک می‌باشد. این حوله برای افرادی که پوست حساسی دارند گزینه‌ی مناسبی است اما قیمت آن نسبتاً بالاست.


تولید حوله

روش‌های خرید عمده حوله یزدی 

اگر بعد از خواندن این محتوا شما به عنوان یک خدمات‌دهنده در زمینه ارائه انواع متفاوت حوله‌ها تصمیم گرفته‌اید تا به خرید عمده حوله یزدی بپردازید، شاید این سوال پیش ‌آمده باشد که چگونه می‌توانید این محصولات را تهیه کنید. یزد نساجی به عنوان یکی شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین خدمات‌دهندگانی شناخته می‌شود که می‌تواند در زمینه تهیه انواع متفاوت حوله‌ها و روانه کردن آن‌ها به بازار به شما کمک کند. شما امکان این را خواهید داشت که با مراجعه حضوری به بخش فروش این کارخانه، از میان محصولات تولید شده گزینه مورد پسند خودتان را تهیه نمایید و با فروش آن‌ها به درآمد برسید‌. 
اگر امکان مراجعه حضوری را نداشته باشید، می‌توانید به‌صورت مجازی و با بررسی محصولات یزد نساج در بخش فروش سایت این خدمات‌دهنده، محصولات موردپسند خودتان را انتخاب کنید و با ثبت سفارش، آن‌ها را درب منزل یا فروشگاه خود تحویل بگیرید. شرکت یزد نساج متعهد می‌شود که محصولات را کاملاً سالم به دست شما برساند. تحویل به ‌موقع و هفت روز ضمانت بازگشت کالا، جزو آن دسته از فاکتورهایی هستند که می‌توانند خیال شما را از بابت معتبر بودن خدمات دهنده راحت سازند و به شما کمک کنند که با کمترین میزان دغدغه این محصولات را تهیه نمایید و نیاز مشتریانتان را برطرف کنید.

مشاوره و فروش: ۰۹۱۳۸۵۰۷۴۰۴ رفیعی

جمع‌بندی 

در این مقاله ما برای شما در رابطه با خرید عمده حوله یزدی صحبت کردیم و اطلاعاتی را ارائه دادیم که می‌توانند برای این محصول، به شما کمک کنند. اگر به‌دنبال باکیفیت‌ترین و در عین‌حال مقرون‌به‌صرفه‌ترین انواع حوله هستید، مطمئن باشید که می‌توانید با استفاده از خدمات یزد نساج به ‌راحتی به اهدافتان برسید. برای ثبت سفارش عمده و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت عمده، روش خرید، محصولات موجود و ... می‌توانید با پشتیبان یزد نساج با شماره تلفن ۰۹۱۳۸۵۰۷۴۰۴  آقای رفیعی  تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

گزارش اشکال در سایت