فروشگاه اینترنتی یزد نساج

یزد نساج به عنوان یکی از معتبرترین و برترین فروشگاه های اینترنتی در ارائه تخصصی محصولات نساجی با بیش از پنج سال تجربه در صنعت نساجی ایران، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات نساجی تبدیل شود.

راهنمای خرید حوله تن پوش

راهنمای خرید حوله تن پوش

حوله تن پوش چیست

 در راهنمای خرید حوله تن پوش قصد داریم نحوه انتخاب بهترین حوله با سایز و قیمت مناسب را به شما آموزش دهیم. حوله حمام از جمله وسایل بهداشت شخصی است که در خرید آن باید وسواس و دقت زیادی به خرج داد. حوله حمام در انواع مختلف استخری و تن پوش طراحی و دوخته می‌شود. تفاوت این حوله‌ها در الگوی دوخت و نوع کاربرد آنها است. حوله تن پوش با نام‌های دیگر حوله‌های لباسی، پالتویی و روبدوشامبری نیز شناخته می‌شود. این مدل حوله یکی از محبوب‌ترین حوله‌های طراحی شده برای سنین مختلف است. طراحی و دوخت این حوله‌ها مشابه با روبدوشامبر یا پالتو صورت گرفته و به همین دلیل استفاده از آنها بسیار ساده است. حوله‌های استخری مشابه با حوله‌های صورت خشک کن، اما در ابعاد بزرگتر طراحی شده‌اند و پوشانندگی کمتری دارند. 
پس از مطالعه راهنمای خرید حوله تن پوش، قادر به خرید اینترنتی این محصول خواهید بود و نیاز به مراجعه حضوری و پرو حوله نخواهید داشت. هرچند در بسیاری از فروشگاه‌ها نیز به دلایل بهداشتی امکان پرو حوله میسر نیست. فضای مجازی امکان خرید بدون واسطه انواع حوله تن پوش از بهترین برندها را برای مصرف کنندگان در سراسر ایران میسر کرده است. 

برای خرید حوله تن پوش به فروشگاه اینترنتی یزد نساج مراجعه کنید.

حوله تن پوش


انواع حوله های تن پوش

 در این بخش از راهنمای خرید حوله تن پوش به معرفی انواع مختلف حوله روبدوشامبری می‌پردازیم. حوله‌های تن پوش در انواع زنانه، مردانه و بچه گانه طراحی و تولید می‌شوند. الگوی اولیه این حوله‌ها یکسان بوده و همگی مشابه به یک پالتو طراحی شده‌اند. تفاوت در این حوله‌ها در نوع بسته شدن آن ها، مجهز بودن آن‌ها به جیب، کلاه و غیره است. برخی از حوله‌های تن پوش به کمک کمربند بسته می‌شوند. برخی دیگر پوشش بیشتری دارند و به کمک دکمه روی هم قرار گرفته و محکم می‌شوند. 
الگوی اغلب این حوله‌ها به صورت یقه آرشال و چپ و راستی طراحی شده و تنها تفاوت مدل‌ها در شکل ظاهری آن‌ها است. برخی دارای کلاه و جیب و برخی دیگر فاقد این دو هستند. اغلب روی یقه و پشت حوله‌های زنانه گلدوزی صورت گرفته اما در نمونه‌های مردانه طراحی ساده تر و کاملاً مردانه است. حوله‌های تن پوش در ست‌های عروس و داماد نیز تولید می‌شوند و جزو پرفروش‌ترین مدل حوله‌ها در بازار هستند. حوله‌های تن پوش بچگانه نیز اغلب طراحی فانتزی دارند و برای کودکان کوچکتر به شکل حیوانات و کارتونی طراحی می‌شوند.

خرید حوله تن پوش

در مورد حوله تن پوش

در این بخش از راهنمای خرید حوله تن پوش به مهمترین نکات در انتخاب و خرید یک حوله پالتویی اشاره ای خواهیم داشت. در هنگام خرید حوله تن پوش باید نکات مهمی از جمله برند تولید کننده، قیمت حوله، جنس حوله، سایز حوله و موارد مهم دیگر را مورد توجه قرار دهید.

⦁    کاربردهای حوله تن پوش

این بخش از راهنمای خرید حوله تن پوش به کاربردهای این نوع حوله اشاره می‌کند. از آنجایی که حوله‌های تن پوش، پوشانندگی بالایی دارند، اغلب می‌توان آن‌ها را بعد از استحمام تا خشک شدن کامل بدن و فرا رسیدن زمان پوشیدن لباس‌های معمولی، به تن کرد. بنابراین اغلب از این مدل حوله در خانه استفاده می‌شود تا بتوان در زمان انتظار برای خشک شدن کامل بدن و موها به راحتی مشغول فعالیت‌های دیگر شد. 
این حوله‌ها درست مشابه به یک پالتو طراحی شده و آبگیری بالایی دارند. همچنین اغلب به کلاه مجهز بوده و قسمت سر و گردن را نیز به طور کامل پوشش می‌دهند. اغلب قد این حوله‌ها بلند بوده و در فاصله زیر زانو تا مچ پا قرار می‌گیرد. در روزهای سرد سال این مدل حوله پوشش کاملی را ایجاد کرده و از بدن شما در برابر نفوذ سرما محافظت می‌کند. حوله‌های تن پوش به دلیل طراحی مناسب و رسمی خود معمولاً در فضاهای عمومی چون هتل، استخر، سونا، سالن ماساژ و غیره نیز استفاده می‌شوند.

جنس حوله تن پوش

⦁    جنس حوله‌های تن پوش 
بهترین حوله‌های تن پوش از جنس آبگیر با وزن مناسب و بدون پرزدهی و رنگ دهی دوخته می شوند و عمر بالایی دارند. در دوخت این حوله‌ها اغلب از جنس های پنبه، پنبه-پلی استر، پشم مصنوعی، الیاف ارگانیک، بامبو و غیره استفاده می‌شود. دوام و ماندگاری، میزان لطافت و آبگیری حوله در گروی جنس پارچه ای است که برای دوخت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. الیاف پنبه قدرت جذب رطوبت بالایی دارند و در ترکیب با پلی استر بر دوام و ماندگاری آن‌ها افزوده می‌شود. الیاف ابریشم و ساتن نیز بر لطافت حوله می‌افزایند. بنابراین متریالی که در تولید حوله‌های تن پوش مورد استفاده قرار می‌گیرد، مستقیماً بر کیفیت نهایی آنها تاثیر دارد.

⦁    قیمت حوله‌های تن پوش

در این بخش از راهنمای خرید حوله تن پوش به قیمت این نوع حوله اشاره ای خواهیم داشت. به طور کلی قیمت حوله‌های تن پوش به عوامل مختلفی از جمله برند تولید کننده، سایز حوله‌ها و جنس به کار رفته در تولید آنها وابسته است. به طور مثال هرچند حوله‌های الیاف مصنوعی قیمت مناسبتری دارند، اما دوام و میزان آبگیری آنها بسیار پایین تر از نمونه‌های پنبه ای است.

از طرف دیگر گران قیمت بودن یک حوله تن پوش نیز به معنای با کیفیت‌تر بودن آن در مقایسه با سایر حوله‌ها نیست. در نتیجه باید علاوه بر قیمت عوامل مختلف دیگری را نیز در خرید یک حوله تن پوش در نظر گرفت. حوله‌های تولید شده توسط برندهای خارجی نیز در بازار با قیم‌‌های بعضاً بسیار بالا به فروش می رسند. لازم به ذکر است که برندهای ایرانی در تولید انواع حوله تن پوش زبانزد هستند و توانسته اند در این حوزه بسیار قدرتمند عمل کنند. به طوری که نمونه‌های مشابه با تولیدات خارجی چیزی از نظر کیفیت کم ندارند.

⦁    سایز حوله‌های تن پوش

مهمترین نکته در انتخاب و خرید یک حوله تن پوش، توجه به سایز آن است. حوله‌های تنگ یا گشاد دست و پاگیر هستند و استفاده از آنها کلافه کننده است. روش صحیح اندازه گیری سایز مناسب حوله به شما کمک می‌کند تا بتوانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به پرو بهترین حوله تن پوش را خریداری کنید.

سایز حوله تن پوش

اندازه های حوله تن پوش

در این بخش از راهنمای خرید حوله تن پوش، به مهمترین موضوع یعنی سایز حوله می‌پردازیم. حوله‌های تن پوش درست مانند لباس هستند و در خرید آنها باید به سایز توجه شود. سایز بندی حوله‌های تن پوش به دو صورت و بر اساس سایز سرشانه و قد افراد صورت می‌گیرد. سایز سرشانه معیاری برای تشخیص جثه افراد است. حوله‌های تن پوش باید بلند و پوشیده باشند. بنابراین قد افراد نیز معیار دیگری برای انتخاب سایز حوله تن پوش است. 
به طور کلی انتخاب قد حوله‌های تن پوش کاملاً سلیقه ای است، اما به طور میانگین قد مشخصی برای هر سایز حوله در نظر گرفته می‌شود. قبل از استفاده از جداول راهنما لازم است قد خود را از قسمت سرشانه تا مچ پا اندازه گیری کنید. برای خرید حوله‌ای تا مچ پاهایتان از عدد به دست آمده 20 الی 30 سانتیمتر کم کنید. اگر حوله ای با قد زیر زانو می‌خواهید، 40 تا 50 سانتیمتر از عدد به دست آمده کم کنید. در نهایت با تطبیق دادن اندازه‌های به دست آمده می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید.

 راهنمای سایز حوله تن پوش

در این قسمت از راهنمای خرید حوله تن پوش، جداول سایزبندی استانداردی را به عنوان معیاری برای انتخاب حوله آورده‌ایم. توصیه می‌شود به هنگام خرید جدول سایزبندی شرکت تولید کننده را بررسی کنید، زیرا ممکن است قواره برش و روش اندازه‌گیری برخی از شرکت‌ها متفاوت باشد. اما به طور کلی سایزبندی حوله تن پوش برای بزرگسالان به شرح ذیل است. 

سایز بندی 

معادل

قد از
سرشانه

دور حوله
به صورت باز شده

مناسب وزن

110 M 110 120 زیر 60 کیلو
125 L 120 130 60 الی 80
135 XL 130 135 80 الی 100
145 XXL 130 145 100 الی 120
160 3XL 145 160 120 الی 140
170 4XL 145 170 140 الی 155
180 5XL 145 180 155 الی 170

جدول شماره 1- سایز بندی حوله تن پوش برای بزرگسالان

حوله‌های تن پوش برای کودکان و نوجوانان هم طراحی و تولید می‌شوند. این حوله‌ها نیز درست مانند حوله‌های بزرگسال دارای سایزبندی هستند و در سایزهای 60، 70، 80، 90 و 100 از سن نوزادی تا نوجوانی دسته بندی می‌شوند. این مدل حوله بیشترین پوشانندگی را دارد و پوشیدن آن برای والدین بسیار راحت و بدون دغدغه است. 

سایز بندی حوله
تن پوش کودک

مناسب سنین

قد از
سرشانه تا مچ پا

دور کمر

عرض شانه

قد آستین

وزن حوله
60 کودکان نوپا 60 80 30 35 750 گرم
70 5-7 سال 70 80 31 40  
80 7-9 سال 80 82 40 44 1000 گرم
90 9-11 سال 90 112 43 47  
100 11-13 سال 700 122 46 50 1100 گرم

جدول شماره 2- سایز بندی حوله تن پوش برای کودکان

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

گزارش اشکال در سایت