فروشگاه اینترنتی یزد نساج

یزد نساج به عنوان یکی از معتبرترین و برترین فروشگاه های اینترنتی در ارائه تخصصی محصولات نساجی با بیش از پنج سال تجربه در صنعت نساجی ایران، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات نساجی تبدیل شود.

دکوراسیون اتاق‌ خواب نوزاد
  • دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق‌ خواب نوزاد

دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد

هنگامی‌ که نوزادی قرار است پا به دنیا بگذرد، والدین او تمام تلاششان را می‌کنند تا بهترین مکان خانه را برای او آماده کنند. به ‌همین دلیل در حال‌ حاضر دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که قبل‌ از به دنیا آمدن فرزند انجام می‌شود. به واسطه این ‌که روند دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد صددرصد توسط پدر و مادر انجام می‌شود، والدین می‌توانند با توجه به سلیقه خودشان روند دکوراسیون اتاق‌خواب را پیش ببرند.

به طور کلی اصول و نکاتی وجود دارند که حتماً باید قبل‌ از دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد مورد توجه قرار بگیرند. علاوه ‌بر زیبایی و پاکیزگی اتاق، اصول گوناگونی وجود دارند که درصد بالایی از آن‌ها باعث حفظ امنیت نوزاد بعد از به دنیا آمدن می‌شوند. پس اگر شما نیز می‌خواهید تا حد زیادی امنیت فرزند خودتان را در اتاق حفظ کنید، حتماً با ما تا انتهای این محتوا همراه بمانید. در ادامه به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد که با توجه به کدام فاکتورها است که در کنار چینش زیباترین دکوراسیون ممکن، می‌توانید امنیت فرزند خودتان را نیز به ‌صورت صددرصد حفظ کنید.

برای خرید کالای خواب در انواع مختلف به فروشگاه اینترنتی یزد نساج مراجعه کنید

دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد

قبل‌ از دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد، چه فاکتورهایی را مورد توجه قرار دهیم؟

مواردی که در ادامه برای شما آورده شده‌اند، در کنار خرید بهترین انواع پرده‌های پانچی، فرشینه، کاور تشک، فرش، روفرشی  و ...، مواردی هستند که همان‌ طور که پیش‌تر نیز برای شما گفتیم، می‌توانند به شما کمک کنند تا ایمن‌ترین و زیباترین دکوراسیون را برای اتاق‌خواب نوزاد خود پیاده‌ سازی کنید. بیایید با هم این موارد را به‌ طور کامل بررسی کنیم. 
از آنجا که میزان نور وارد شده به اتاق نوزدان برای سلامت و راحتی آنها بسیار مهم است. استفاده از پرده مناسب برای تنظیم میزان نور اتاق و راحتی استفاده از آن بسیار اهمیت دارد. شما می‌توانید از پرده‌های آماده و پرده‌ پانچی برای دکور کردن اتاقتان استفاده کنید. همچنین استفاده از پرده مناسبب با دکوراسیون اتاق‌خواب نوزدان به محصولاتی مثل استفاده از پرده‌های مناسب و هماهنگ با فضای داخلی اتاق است.

به جای‌گیری تخت‌خواب توجه داشته باشید

از مهم‌ترین فاکتورهایی که حتماً هنگام دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد باید مورد توجه قرار بگیرد، ما می‌توانیم به جایگاه تخت‌خواب اشاره کنیم.‌ تقریباً می‌توان گفت در تمامی دکوراسیون‌ها، تخت‌خواب باید روبروی درب ورودی، درحالی‌ که به دیوار روبه‌رو تکیه داده ‌شده قرار بگیرد. دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما دلیلی که باعث شده در دکوراسیون اتاق نوزاد شما مجبور شوید این کار را انجام دهید، بررسی مداوم شرایط کودکتان است. اگر هنگامی‌ که در باز است شما امکان چک کردن شرایط فرزندتان را داشته باشید، در طول روز خیالتان از بابت امنیت او راحت خواهد بود. با این کار، شما به یک نکته دکوراتیو مهم هم توجه کرده‌اید، این نکته دکوراتیو می‌تواند در ادامه این شرایط کلی دکوراسیون اتاق کودک شما را زیباتر جلوه دهد.
برای نگهداری راحت و مرتب تر تخت اتاق نوزادتان، می توانید با استفاده از کاور تشک کشدار علاوه بر تمیز و مرتب ماندن دائمی تخت، از تشک تختتان در برابر لکه و کثیف شدن نیز محافظت کند.

برای خرید فرشینه در انواع مختلف به فروشگاه اینترنتی یزد نساج مراجعه کنید

به پالت رنگی اتاق توجه داشته باشید 

شاید این نکته تأثیر زیادی در ایمنی فرزند شما نداشته باشد، اما به ‌هر حال برایتان مهم خواهد بود که فرزند شما در یک محیط زیبا بزرگ شود‌. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای دکوراتیو برای چیدمان اتاق‌خواب نوزاد این است که شما پالت رنگی دکوراسیون را طوری انتخاب کنید که هماهنگی مناسبی با با اجزای اتاق داشته باشد. معمولاً برای دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد از رنگ‌های روشن بهره گرفته می‌شود. شما هم باید سعی کنید به این نکته توجه داشته باشید. در واقع می‌توان گفت طیف رنگی سفید تا کرم بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد می‌باشد. این رنگ‌ها هم فضای اتاق را دل‌بازتر نشان می‌دهند و هم برای دختران و پسران گزینه مناسبی می‌باشند. علاوه‌ بر این موضوع، رنگ سفید معصومیت و انرژی مثبت خاصی با خود به‌ همراه دارد که همین موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا حس و حال مثبت اتاق را حفظ کنید. 

فضایی برای آلبوم دیواری در دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد در نظر بگیرید

در دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد، شما باید فضای مناسبی را برای آلبوم دیواری در نظر بگیرید. آلبوم دیواری آلبومی است که به شما کمک می‌کند تا بعد از به دنیا آمدن فرزندتان، عکس‌های گوناگون و متنوعی از او را در اتاق‌خواب داشته باشید. اگر حفظ یادگاری‌های دوران متفاوت برای شما مهم است، حتماً این اقدام را جدی بگیرید.

قبل‌ از دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد، چه فاکتورهایی را مورد توجه قرار دهیم؟

کف‌پوش، مهم‌ترین المان در دکوراسیون اتاق نوزاد می‌باشد 

از زمانی‌ که کودک شما روی زمین می‌نشیند تا زمانی ‌که راه می‌افتد، شما باید صددرصد حواستان را روی حرکات او بگذارید. در این دوران است که کنترل کردن کودک بسیار سخت می‌شود و زمین خوردن‌های او شدت می‌گیرد. برای حفظ امنیت کودک خودتان شما باید کف‌پوشی را تهیه کنید که در عین زیبایی و هماهنگی، با سایر المان‌های موجود در اتاق، امنیت فرزند شما را نیز حفظ کند. شما می‌توانید از فرش‌ها، فرشینه‌ها و همچنین موکت‌های موجود در بازار بهره ببرید. باید این محصولات را طوری تهیه کنید که نرمی و لطافت خاصی داشته باشند و در عین حال حساسیت‌زا نیز نباشند. همچنین این محصولات باید نرم و پر لطافت باشند.
در صورتی که فرش مناسب برای اتاقتان را دارید، می‌توانید برای محافظت از فرش در مقابل آلودگی و لکه شدن و ساییده شدن به خاطر استفاده مداوم، از روفرشی استفاده کنید. شما می‌توانید از روفرشی در انواع طرح‌های سنتی و کلاسیک و با رنگ‌بندی متنوع، در فروشگاه یزد نساج دیدن کنید و طرح و رنگ مورد نظر خود را  انتخاب و تهیه کنید.

حتماً یک صندلی والد در اتاق قرار دهید

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد باید مورد توجه قرار بگیرد، قرار دادن یک صندلی راحتی مناسب مخصوص والد در اتاق می‌باشد. تا دو سال که حداقل شما نیاز دارید تا برای شیردهی نوزاد خود، اوقاتی را در آن اتاق بگذرانید. بعد از آن نیز ممکن است نیاز داشته باشید تا هنگام بازی کردن یا درس خواندن کودک در اتاق حضور داشته باشید و به او کمک کنید. پس حتماً یک صندلی مناسب با فاکتورهای دکوراتیو اتاق کودک تهیه نمایید تا بتوانید آن را در اتاق قرار دهید. این صندلی را طوری تهیه نمایید که کودک شما بعد از راه افتادن نیز امکان این را داشته باشید که روی آن بنشیند و فعالیت‌های مورد نظرش را انجام دهد. این صندلی باید با سایر بخش‌های دکوراتیو اتاق شما هماهنگی خوبی داشته باشد. علاوه ‌بر این موضوع، باید به جنس این صندلی نیز توجه داشته باشید. برای مثال قابل شستشو بودن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که صندلی مورد نظر شما باید آن را داشته باشد.

مطمئن باشید که به کمدها و کشوهای بی‌شماری در دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد نیاز خواهید داشت

یکی از نکاتی که بسیاری از والدین به آن توجه نمی‌کنند، میزان وسایل مورد نیاز برای بزرگ کردن یک نوزاد است. در بسیاری از موارد، ممکن است که این وسایل آن‌قدر زیاد باشند که کمد و کشوی تعبیه ‌شده، نتواند پاسخ‌گوی این حجم از وسایل باشد. پس بهتر است که شما حتماً از کمدها و کشوهای جادار و نسبتاً بزرگ در دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد بهره ببرید. شاید خود نوزاد شما تنها یک کودک چند ماهه باشد، اما این نوزاد به لباس‌ها، پتو، لوازم بهداشتی، لوازم مسافرت، اسباب‌بازی‌ها و ... نیاز خواهد داشت. پس سعی کنید تا حتماً کمد و کشو نسبتاً بزرگی را برای او تهیه نمایید. با این کار ضرر نیز نخواهید کرد زیرا می‌توانید حتی هنگامی‌ که کودک شما بزرگ‌تر شد، همچنان از این کمد و کشوی جادار برای او بهره ببرید. پس سعی کنید که از همان ابتدا عاقلانه و منطقی فکر کنید تا بتوانید جلوی بروز هرگونه مشکلی در آینده را بگیرید.

دکوراسیون اتاق‌خواب زیبای نوزاد

تا مدت‌ها به یک میز ایمن برای تعویض پوشک نیاز خواهید داشت 

در کنار تهیه تخت‌خواب، کشوها و کمدها، شما حتماً باید از یک میز تعویض پوشک نیز در دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد استفاده کنید. این میز می‌تواند به شما کمک کند تا به‌ صورت صددرصد ایمن و راحت، پوشک کودک خودتان را تعویض کنید و یکی از مهم‌ترین نیازهای او را به‌ طور کامل برطرف سازید. میز تعویض پوشک معمولاً به همراه کشوهای کودک در اختیار شما قرار می‌گیرد اما شما می‌توانید از یک محصول جداگانه نیز برای این کار بهره ببرید. سعی کنید محصولی را تهیه کنید که دارای ارتفاع مناسب و حفاظ‌های گوناگون است. این کار به شما کمک میکند تا در ایمن‌ترین حالت ممکن، پوشک نوزاد خودتان تعویض کنید. همچنین محصولی را بخرید که هماهنگی مناسب با سایر المان های دکوراتیو موجود در اتاق شما دارد.

 

برای دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد گل‌ها و گیاهان نقش مهمی دارند 

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی دکوراتیو که می‌تواند در اتاق‌خواب نوزاد شما نقش مهمی داشته باشد، گل‌ها و گیاهان هستند. البته شما برای استفاده از گل‌ها و گیاهان در دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد باید این محصولات را در جایی قرار دهید که اصلاً در دسترس نوزاد قرار نداشته باشند. برخی از گیاهان سمی هستند و اگر خورده شوند، می‌توانند مشکلات زیادی را به وجود بیاورند. در بالای نود درصد مواقع نیز، خاک گلدان اگر در دسترس کودک قرار داشته باشد ممکن است که توسط او خورده شود.

پس حتماً گلدان‌ها را جایی قرار دهید که کودک شما حتی اگر راه افتاد نیز به آن‌ها دسترسی نداشته باشد. به ‌طور کلی محدودیتی برای استفاده از گیاهان در اتاق وجود ندارد، این کار حتی می‌تواند به شما کمک کند تا انرژی مثبت اتاق را نیز افزایش دهید. اما به شرطی که سعی کنید این محصولات را جایی قرار دهید که هیچ ‌گونه مشکلی برای فرزند شما به وجود نیاورند. شما می‌توانید با ایده‌های خلاقانه، از گیاهان رونده‌ای بهره ببرید که زیبایی اتاق‌خواب اتاق نوزاد را چندین برابر می‌کنند. می‌توانید با استفاده ریسه‌وار از آن‌ها، فضای اتاق را دکور کنید و تا حد بسیار زیادی به زیبایی اتاق‌خواب نوزاد خود کمک کنید.

برای دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد گل‌ها و گیاهان نقش مهمی دارند

جمع‌بندی

در این محتوا سعی شد به ‌طور کامل برای شما در رابطه با دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد صحبت شود. نکاتی که برای شما گفته شد، نکات مهمی هستند که حتماً باید هنگام دکوراسیون مورد توجه قرار بگیرند. ما سعی کردیم علاوه ‌بر توجه به فاکتورهای دکوراتیو، به شما کمک کنیم تا امنیت و ایمنی فرزند خود را نیز هنگام چیدمان دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد مورد قرار دهید. دکوراسیون اتاق‌خواب نوزاد، یکی از حساس‌ترین اقدامات دکوراتیو می‌باشد؛ زیرا شما علاوه ‌بر توجه به فاکتو‌رهای زیبا ساز، باید حتماً ایمنی فرزند خود را نیز در سطح اولویت‌هایتان قرار دهید. تنها با این کار است که می‌توانید با خیال راحت فضا را برای رشد فرزند خود مناسب سازی کنید و به او کمک کنید تا در یک بستر ایمن رشد کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

گزارش اشکال در سایت