فروشگاه اینترنتی یزد نساج

یزد نساج به عنوان یکی از معتبرترین و برترین فروشگاه های اینترنتی در ارائه تخصصی محصولات نساجی با بیش از پنج سال تجربه در صنعت نساجی ایران، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات نساجی تبدیل شود.

دکوراسیون اتاق‌ خواب عربی
  • دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق‌ خواب عربی

دکوراسیون اتاق‌خواب عربی یکی از زیباترین و پرطرفدارترین دکوراسیون هایی است که برای افرادی که به دکوراسیون لاکچری و پرزرق‌ و برق علاقه دارند، گزینه مناسبی می‌باشد. دکوراسیون عربی قوانین خاص خودش را دارد. اگر شما قصد دارید تا از این نوع دکوراسیون بهره ببرید، باید به قوانین موجود در این سبک توجه داشته باشید. معمولاً دکوراسیون عربی برای اتاق‌خواب‌هایی کاربردی و مناسب است که متراژ نسبتاً بزرگی دارند، اما شما می‌توانید برای اتاق‌های نسبتاً کوچک نیز این دکوراسیون را پیاده‌سازی کنید.

در ادامه قصد داریم که برای شما بگوییم ویژگی‌های دکوراسیون اتاق‌خواب عربی چیست و این اتاق‌خواب‌ها با چه سبک‌هایی دکور می‌شوند. اگر کنجکاو هستید تا بیشتر در این‌ رابطه بدانید و می‌خواهید که یک تنوع زیبا در دکوراسیون اتاق‌خواب خود ایجاد کنید، حتماً با ما تا انتهای این مقاله همراه بمانید. به این نکته توجه داشته باشید که شما می‌توانید دکوراسیون اتاق‌خواب خودتان را متفاوت از دکوراسیون سایر بخش‌های خانه خود انتخاب کنید، یعنی هیچ‌ گونه ضرورتی ندارد که دکور اتاق‌خواب هماهنگ با دکور هال و پذیرایی باشد. شما می‌توانید هال و پذیرایی خودتان را به سبک ایرانی یا مینیمال دکور کنید اما برای اتاق‌خواب خود، دکوراسیون عربی را برگزینید. هیچ‌گونه محدودیت و قاعده خاصی در این زمینه برای شما وجود ندارد. شما می‌توانید دقیقاً همان‌طور که دوست دارید بخش‌های خانه خود را دکور کنید.

دکوراسیون اتاق‌خواب عربی

ویژگی‌های سبک دکوراسیون اتاق‌خواب عربی

شناخت ویژگی‌های سبک دکوراسیون اتاق‌خواب عربی به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که برای دکور این اتاق‌ها باید به چه المان‌ها و فاکتورهایی توجه داشته باشید. مواردی که در ادامه برای شما آورده ‌‌شده‌اند به‌ عنوان موارد پایه‌ای و کلی این سبک دکوراسیون شناخته می‌شوند. شما امکان این را دارید با جستجو در اینترنت و دیدن عکس‌های این سبک دکوراسیون، متوجه شوید که چگونه می‌توانید اتاق‌خوابی با سبک دکوراسیون صددرصد عربی داشته باشد. بیایید با هم در ادامه به‌ طور کامل فاکتورهای مهم برای دکوراسیون این اتاق‌خواب را بررسی کنیم.

توجه به رنگ دکور

برای دکوراسیون اتاق‌خواب عربی، شما باید از رنگ‌های خاصی بهره ببرید. یکی از مهم‌ترین اصولی که هنگام دکوراسیون اتاق‌خواب عربی باید توسط شما مورد توجه قرار بگیرد، رنگ فضاست. معمولاً در این سبک دکوراسیون رنگ‌های گرم جایگاه بهتری دارند. یعنی شما برای دکوراسیون اتاق‌خواب به سبک عربی نیاز دارید تا تمامی المان‌ها را در رنگ‌های گرم تهیه نمایید. پرطرفدارترین رنگ‌ها برای این نوع دکوراسیون شامل رنگ‌های کرم، نارنجی، قهوه‌ای، شکلاتی، طلایی، خاکی و ... می‌شوند. پس بهتر است که شما پالت رنگی دکوراسیون اتاق‌خواب مدنظر خود را از میان این رنگ‌ها تا انتخاب کنید تا بتوانید قدم اول برای این دکوراسیون را پیش ببرید. رنگ‌های گرم مثل طیف رنگی کرم و طلایی، رنگ هایی هستند که حس لاکچری بودن را با خودشان به‌ همراه دارند. همه شما می‌دانید که دکوراسیون اتاق‌خواب عربی دکوراسیونی به سبک لاکچری می‌باشد. دقیقاً به ‌همین دلیل است که شما باید برای لاکچری‌تر نشان ‌دادن فضا، از رنگ‌هایی که برای شما نام بردیم استفاده کنید.

کفپوش یا فرش مورد استفاده در اتاق هم یکی موارد مهم در دکوراسیون اتاق خواب عربی است. شما می‌توانید از فرش یا  فرشینه با رنگ‌های گرم و متناسب با فضای داخلی اتاقتان بهره ببرید.

 

تخت، مبل و کمد را به سبک عربی تهیه کنید 

از مهم‌ترین المان های موجود در اتاق‌خواب ما می‌توانیم به تخت‌ها، مبلمان و کمد اشاره داشته باشیم. در هر دکوراسیون اتاق‌خواب عربی، شما نیاز دارید تا این المان‌ها را به سبک دکوراسیون عربی تهیه نمایید. در دکوراسیون عربی محصولات با ویژگی‌های منحصر به ‌فردی تولید می‌شوند. دقیقاً به‌ همین دلیل است که شما برای تهیه این محصولات باید به سراغ فروشندگانی بروید که هنگام تولید محصولاتشان، سبک عربی را به ‌کار گرفته باشند. معمولاً این محصولات ویژگی‌های ظاهری پررنگی دارند و با منبت کاری‌ها و کنده‌کاری‌های نسبتاً زیادی تزیین شده‌اند.

شما می‌توانید با کمی جستجو در بازار، زیباترین و بهترین انواع محصولات مناسب برای اتاق‌خواب را در سبک عربی تهیه نمایید و از آن‌ها بهره ببرید. به این نکته توجه داشته باشید که پارچه‌هایی که برای مبلمان و تاج تخت دکوراسیون عربی نیز استفاده می‌شوند، پارچه‌های خاص با طرح‌های منحصر به‌ فردی هستند. پس حتماً هنگام انتخاب پارچه مبلمان خود نیز سعی کنید تا به طرح‌های مخصوص این سبک دکوراسیون توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه ها را برای خود تهیه کنید.

در صورتی که فرش مناسب برای اتاقتان را دارید، می‌توانید برای محافظت از فرش در مقابل آلودگی و لکه شدن و ساییده شدن به خاطر استفاده مداوم از روفرشی استفاده کنید. شما می‌توانید از روفرشی در انواع طرح‌های سنتی و کلاسیک و با رنگ‌بندی متنوع، در فروشگاه یزد نساج دیدن کنید و طرح و رنگ مورد نظر خود را  انتخاب و تهیه کنید.

تخت، مبل و کمد را به سبک عربی

طراحی‌های موجود در دیوار و پرده‌ها در دکوراسیون اتاق‌خواب عربی بسیار مهم هستند 

از دیگر ویژگی‌های دکوراسیون اتاق‌خواب عربی، ما باید برای شما نقش مهم پرده‌ها و‌ طراحی‌های دیوار را نیز بازگو کنیم. در این نوع دکوراسیون دیوار نقش بسیار مهمی در زیباسازی فضا دارد. تقریباً می‌توان گفت که دیوارها در سبک دکوراسیون عربی، به‌ عنوان پایه و بیس اصلی دکوراسیون شناخته می‌شوند. طراحی اصلی اتاق‌خواب، بر اساس همین طراحی دیوارها در ادامه پیش خواهد رفت.

استفاده از طراحی‌های گنبدی‌ شکل، تزیین ستون‌ها روی دیوار، ایجاد قاب‌های ثابت برای قرار دادن تابلو، عکس‌ها یا شمعدان‌های دیواری و ... جزو آن دسته از فاکتورهایی می‌باشند که در دکوراسیون اتاق‌خواب عربی مورد توجه قرار می‌گیرند. معمولاً دیوارها در این سبک دکوراسیون شلوغ هستند پس شما نیز اگر می‌خواهید اتاق‌خواب خود را به این سبک دکور کنید، باید سعی کنید که از کاغذ دیواری‌های شلوغ و طراحی‌های زیبا بر روی دیوارها بهره ببرید. در این شرایط است که  می‌توانید دکوراسیون اتاق‌خواب خود را به دکوراسیون عربی نزدیک‌تر سازید. برای خرید پرده‌ها نیز به رنگ و جنس پرده توجه داشته باشید. رنگ پرده باید هماهنگ با رنگ غالب اتاق باشد.

یکی از محصولاتی که برای دکوراسیون اتاق‌خواب عربی استفاده می‌شود، پرده‌های متناسب و هماهنگ با فضای داخلی اتاق است. شما می‌توانید از پرده‌های آماده و پرده‌ پانچی برای دکور کردن اتاقتان استفاده کنید.

از لوسترهای پر زرق و برق استفاده کنید 

از دیگر ویژگی‌های دکوراسیون اتاق‌خواب عربی، ما می‌توانیم به استفاده از لوستر‌های پرزرق ‌و برق و بسیار بزرگ اشاره کنیم. قاعدتاً در هر دکوراسیون اکسسوری‌های متفاوت از جمله لوسترها جایگاه و نقش غیر قابل ‌انکاری دارند. به ‌همین دلیل اگر به‌ دنبال دکوراسیون اتاق‌خواب عربی هستید، سعی کنید که حتماً از لوسترهای زیبا و پر زرق و برق استفاده کنید. معمولاً لوستر هایی که با کریستال‌های متنوع تزیین شده‌اند و انعکاس نور فوق‌العاده‌ای دارند، برای دکوراسیون اتاق‌خواب شما گزینه مناسب‌تری هستند. قاعدتاً شما برای اتاق خواب خود، باید لوستر‌های نسبتاً کوچکی را تهیه کنید.

علاوه ‌بر این موضوع، امکان این را دارید که با خرید لوسترهای دیواری، فضای اتاق را به دکوراسیون عربی مد نظرتان نزدیک‌تر کنید. درست مانند توجه به تم رنگ‌بندی که پیشتر برای شما در رابطه با آن صحبت کردیم، سعی کنید که لوسترها را نیز در رنگ‌های کرم و طلایی تهیه نمایید تا بتوانید زیبایی فضا را بیشتر حفظ کنید. علاوه‌ بر این موضوع، بهتر است که در کنار استفاده از نور سفید، در لوستر از نور زرد نیز بهره ببرید تا بتوانید المان های موجود در اتاق را راحت‌تر بولد کنید.

اکسسوری‌ها در دکوراسیون اتاق‌خواب عربی استفاده گسترده‌ای دارند

اکسسوری‌ها، یکی از مهم‌ترین المان‌هایی می‌باشند که باید حتماً در دکوراسیون اتاق‌خواب عربی مورد استفاده قرار بگیرند. این اکسسوری‌ها معمولاً فلزی می‌باشند و می‌توانند به واسطه ویژگی‌هایشان هماهنگی خوبی با فضای عربی و لاکچری اتاق داشته باشند. شما می‌توانید این اکسسوری‌ها را تنها با کمی جستجو تهیه نمایید و از آن‌ها در دکور خود بهره ببرید. مواردی مانند میزهای عسلی کار شده قدیمی، ست چای‌خوری و قهوه‌خوری، مجسمه‌های کار شده متنوع و... جزو آن دسته از فاکتورهایی هستند که می‌توانند به ‌عنوان اکسسوری‌ها در این زمینه شناخته شوند. اگر می‌خواهید قاب عکس یا قاب تابلو تهیه کنید، باید حتماً به سراغ محصولاتی بروید که حاشیه کار شده نسبتاً بزرگی دارند. اگر خوش ‌شانس باشید، می‌توانید قاب عکس‌ها و قاب تابلوهایی را پیدا کنید که حاشیه کار شده آن‌ها متناسب با سایر محصولات چوبی شما در اتاق یعنی تخت‌خواب، کمد، میز توالت و ... باشد. در این شرایط می‌توانید هماهنگی خوبی میان المان‌های متفاوت فضا ایجاد کنید و دکوراسیون اتاق‌خواب خود به سبک عربی را زیباتر سازید.

اکسسوری‌ها در دکوراسیون اتاق‌خواب عربی

گل‌ها و گیاهان در سبک دکوراسیون اتاق‌خواب عربی جایگاه ویژه‌ای دارند

درست مانند سایر دکوراسیون‌ها، برای دکوراسیون اتاق‌خواب عربی نیز شما باید به ‌دنبال تهیه انواع متفاوت گل‌ها و گیاهان باشید. تنها نکته‌ای که باید هنگام تهیه این محصولات به آن توجه داشته باشید، این است که گلدان‌ها را به سبک عربی تهیه کنید. گلدان‌های عربی، گلدان‌های کار شده‌ای هستند که معمولاً طرح و نقش‌های برجسته متفاوتی روی آن‌ها کار شده ‌است. علاوه‌ بر این موضوع امکان این را دارید تا از گلدان‌های ساده که هماهنگ با رنگ دکوراسیون می‌باشند بهره ببرید. اما خب از این گلدان ها  با سبک عربی همخوانی صددرصدی ندارند.

 

جمع‌بندی 

همان طور که پیشتر برای شما گفتیم، برای چینش دکوراسیون اتاق‌خواب عربی شما باید فاکتورهایی مثل پرده‌های پانچی، فرش، فرشینه، کاور تشک، روفرشی و ... را طوری طراحی کنید که با سایر المان‌های موجود در اتاق همخوانی خوبی داشته باشد. با این کار است که شما می‌توانید راحت‌تر دکوراسیون عربی مد نظرتان را پیاده‌ سازی کنید و به هدفی که دارید، برسید. ایده‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانند برای دکوراسیون عربی به شما کمک کنند. با دقت به این ویژگی‌ها و موارد، شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، دکوراسیون خودتان را بچینید و نیاز خود را برطرف سازید.

در کنار توجه به فاکتورهای گفته‌ شده، امکان این را دارید که با کمک طراحان داخلی، دکوراسیون اتاق‌خواب عربی را به زیباترین سبک ممکن پیاده‌سازی کنید. این سبک دکوراسیون، ریزه‌کاری‌های زیادی دارد. شما می‌توانید با جستجو در بستر اینترنت و صحبت با کارشناسان فعال در این زمینه، تا حدودی از این ریزه‌کاری‌ها و جزئیات آگاه شوید. همه شما می‌دانید که جزئیات در دکوراسیون تا چه حد مهم و حیاتی می‌باشند. پس سعی کنید علاوه ‌بر فاکتورهای کلی که ما برای ‌شما گفتیم، به جزئیات نیز در دکوراسیون اتاق‌خواب به سبک عربی توجه داشته باشید تا بتوانید زیباترین دکوراسیون را برای اتاق‌خواب خود پیاده‌سازی کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

گزارش اشکال در سایت