فروشگاه اینترنتی یزد نساج

یزد نساج به عنوان یکی از معتبرترین و برترین فروشگاه های اینترنتی در ارائه تخصصی محصولات نساجی با بیش از پنج سال تجربه در صنعت نساجی ایران، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات نساجی تبدیل شود.

روفرشی اقبال یزد
  • تولید و پخش

روفرشی اقبال یزد

صفحه اختصاصی روفرشی اقبال یزد

شرکت نساجی و تولیدی اقبال یزد تولید کننده انواع روفرشی ، که از ابتدای تاسیس این شرکت توجه خاصی بر کیفیت و نیازسنجی مشتری داشته و به همین سبب از برندها خوش نام این عرصه می باشد.

این شرکت در تولید روفرشی ابریشم دورو ، روفرشی شانل ابریشم ، دو شانل ، زرکدار ، دورنگ و سه رنگ مخمل فعالیت دارد و همیشه جزو پیشگامان این صنعت بوده که جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا را جهت بالابردن کیفیت تولیدات و نوآوری در محصولات استفاده می نماید.

«جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره 09138507404 (رفیعی) تماس بگیرید یا واتس آپ پیام بگذارید.»

شرکت روفرشی اقبال یزد هم در عرصه داخل و هم صادرات بسیار موفق عمل کرده و علاوه بر بازار داخلی که در سراسر کشور تولیدات خود را عرضه نموده است در صادرات نیز از جمله شرکت های موفق می باشد که محصولات خود را به کشورهای متعددی از جمله عراق، ترکمنستان، آذربایجان، قزاقستان، افغانستان و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایگان ایران صادر نموده است.

از مشخصات تولیدات روفرشی اقبال یزد می توان تراکم بالا ، با دوام ، رنگ ثابت ، مخمل بسیار لطیف مناسب برای زیر پا ، ضد الکتریسیته و ... نام برد. این تولیدات در ابعاد 3 و 6 و 9 و 12 متری و همچنین زیرپایی و پادری و سجاده انجام می گیرد.

در رنگبندی محصولات محدودیتی وجود ندارد و در رنگ های کرم ، سورمه ای ، آبی فیروزه ای ، زرشکی ، سبز ، قهوه ای و ... در کیفیت عالی تولید می شود، بنابراین انتخاب شما در خرید روفرشی نامحدود است.






ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

دیدگاه ها

  • پاسخ
    ناشناس
    03 دی 1401
    ناشناس

    سلام خسته نباشی جنس روفرشیا مخملش خوبه یا زردار ویا ابری شمش خوبه لطف کنید با قیمتا شون پیا مک کنید

  • پاسخ
    مهدی نفیسی
    05 دی 1401
    مهدی نفیسی

    سلام و درود روفرشی اقبال از بهترین بند های تولید روفرشی هست و هر کدوم از جنس های روفرشی اش در دسته خودش یکی از بهترین جنس ها هاست اما اگر بخواین از لحاظ کیفیت مقایسه کنید به ترتیب مخمل ابریشم و بعد ابریشم و بعد مخمل زرکدار و بعد مخمل سه رنگ بالاترین کیفیت ها را دارن

  • پاسخ
    الماس
    23 بهمن 1401
    الماس

    با سلام من دو تا کد 460 خریدم یکی دیگه میخوام همون طرح چند قیمته الان و کجا میتونم مراجعه کنم؟

  • پاسخ
    همشهری
    02 فروردین 1402
    همشهری

    سلام چرا قیمتها و کد و مشخصات هر کدوم از روفرشیها را ننوشتید؟

  • پاسخ
    مهدی نفیسی
    16 فروردین 1402
    مهدی نفیسی

    سلام وقتتون بخیر فروش عمده هست و قیمت ها هم ثابت نیست به همین دلیل ذکر نشده جهت گرفتن قیمت عمده و همکاری لطفا تماس گرفته شود

گزارش اشکال در سایت