فروشگاه اینترنتی یزد نساج

یزد نساج به عنوان یکی از معتبرترین و برترین فروشگاه های اینترنتی در ارائه تخصصی محصولات نساجی با بیش از پنج سال تجربه در صنعت نساجی ایران، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات نساجی تبدیل شود.

دکوراسیون منزل ایرانی ساده
  • دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل ایرانی ساده

دکوراسیون منزل ایرانی ساده

خانه یکی از مکان‌هایی است که نقش مهم و غیرقابل انکاری در زندگی ما دارد. دقیقاً همین موضوع باعث شده که دکوراسیون منزل ایرانی ساده، یکی از ایده‌های پرطرفدار برای دکوراسیون داخلی باشد. به ‌هر حال همه ما دوست داریم تا خانه خود را به زیباترین شکل ممکن بچینیم تا بتوانیم با این کار زیبایی فضا را چندین برابر کنیم. ایده‌های گوناگونی وجود دارند که می‌توانند برای دکوراسیون ایرانی کاربردی باشند و به شما کمک کنند تا زیباترین دکوراسیون را برای خودتان بسازید.

برای خرید روفرشی در انواع مختلف به فروشگاه اینترنتی یزد نساج مراجعه کنید

بسیاری از ما، ممکن است به سبک‌های متفاوت دکوراسیون علاقه داشته باشیم؛ اما همه ما ایرانی‌ها به‌ صورت بالفطره‌ای دکوراسیون ایرانی و نسبتاً سنتی را به‌ عنوان یکی از زیباترین دکوراسیون‌های موجود می‌دانیم. بسیاری از ما ممکن است که نتوانیم خودمان را راضی کنیم تا به سراغ المان‌های ساده و ایرانی برویم، برخی از ما نیز شهامت لازم را داریم تا به‌ جای هر دکوراسیونی دیگری که در دنیای امروز تعیین ‌شده، به سراغ دکوراسیون ایرانی ‌برویم. اگر هم به دکوراسیون ایرانی علاقه‌مندید و هم می‌خواهید منزل خود را به ساده‌ترین و شیک‌ترین شکل ممکن بچینید، حتماً با ما همراه بمانید. ما در ادامه به ‌طور کامل در این ‌رابطه برای شما صحبت کرده‌ایم:

دکوراسیون منزل ایرانی ساده

دکوراسیون منزل ایرانی ساده چه نوع دکوراسیونی است؟

دکوراسیون منزل ایرانی ساده همان ‌طور که از نام آن پیداست، دکوراسیونی است که در کنار توجه به المان‌های دکوراتیو ایرانی در آن، شما سادگی را نیز در اولویت‌هایتان قرار می‌دهید. در این دکوراسیون، شما باید مواردی مانند پرده‌های پانچی، فرش، فرشینه، روفرشی، کاور تشک و ... را طوری خریداری کنید که هم با حال ‌و هوای سنت‌های ایرانی هماهنگ باشد و هم در عین سادگی، زیبایی چشم‌نوازی داشته باشد. در دنیای امروز محصولات گوناگون و متنوعی وجود دارند که می‌توانند برای دکوراسیون منزل ایرانی گزینه‌ی بسیار مناسب و کاربردی باشند. به طور کلی دکوراسیون سبک ایرانی با سادگی زیاد همراه و هماهنگ نیست. اما شما می‌توانید با انجام برخی اقدامات ساده اما اصولی، این دو المان را با یکدیگر هماهنگ کنید.

 

در حال ‌حاضر، همه ما دوست داریم که در کنار چیدن خانه خودمان به سبک دکوراسیون مورد علاقه خود، از دلگیر و کوچک‌تر شدن فضا نیز جلوگیری کنیم. دقیقاً به‌ همین دلیل است که به سراغ رنگ‌های روشن می‌رویم یا سعی می‌کنیم خانه‌ی خودمان را به ‌صورت ساده و به ‌دور از هر نوع شلوغی دکور کنیم. اما خب اگر به سبک دکوراسیون ایرانی علاقه دارید، شاید در میانه راه کمی دچار سردرگمی شوید. به‌ همین دلیل ما در ادامه برای شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید دکوراسیون منزل ایرانی ساده را بچینید که علاوه ‌بر استفاده از المان های دکوراتیو ایرانی و سنتی، فضای ساده‌تری را نیز داشته باشید. 

برای خرید فرشینه در انواع مختلف به فروشگاه اینترنتی یزد نساج مراجعه کنید

دکوراسیون منزل ایرانی ساده چه نوع دکوراسیونی است؟

هنگام خرید المان‌های دکوراسیون به‌ اندازه آن‌ها توجه داشته باشید 

یکی از مهم‌ترین فاکتورها و المان‌ها در دکوراسیون منزل ایرانی ساده، توجه به اندازه محصولاتی است که در دکوراسیون شما قرار می‌گیرد. شما باید مبل‌ها، میز ناهار خوری، میز کنسول، میز تلویزیون، بوفه و ... را با اندازه مناسب بخرید. قاعدتاً باید قبل ‌از نهایی کردن روند خرید، به اندازه‌ی فضا و نحوه چینش این المان‌ها در فضا توجه داشته باشید تا بتوانید در ادامه این محصولات را در اندازه مناسب‌شان تهیه نمایید. علاوه‌ بر هال و پذیرایی، شما برای دکوراسیون منزل ایرانی ساده باید به فکر دکور کردن اتاق‌خواب و آشپزخانه نیز باشید.‌ با این کار می‌توانید یک هماهنگی کلی میان بخش‌های متفاوت خانه خود به وجود بیاورید. به‌ هر حال نکته‌ای که باید در این رابطه به آن توجه داشته باشید، این است که وسایل مورد نظرتان را در اندازه‌ای تهیه کنید که هماهنگی المان‌های متفاوت در دکوراسیون شما به ‌هم نریزند.

 

به رنگ‌ها در دکوراسیون منزل ایرانی ساده توجه داشته باشید 

رنگ‌های سرزنده و پرانرژی در دکوراسیون ایرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. اما اگر به ‌دنبال دکوراسیون منزل ایرانی ساده هستید، می‌توانید از ترکیب رنگ‌های روشن به همراه رنگ‌های پرانرژی بهره ببرید. با این کار علاوه ‌بر حفظ حالت ایرانی دکوراسیون خانه خود، می‌توانید از دلگیر‌تر دیده شدن فضا جلوگیری کنید. سعی کنید رنگ پایه‌ای دکوراسیون خودتان را رنگ سفید در نظر بگیرید. در ادامه می‌توانید با ترکیباتی از رنگ‌های لاجوردی، زرد، قرمز، آبی فیروزه‌ای و ... یک ترکیب رنگ زیبا و مناسب برای دکوراسیون خودتان داشته باشید. حتماً برای دکوراسیون، پالت رنگی را مهم بشمرید تا بتوانید با استفاده از این پالت رنگی هماهنگی خوبی میان اجزای متفاوت خانه خودتان داشته باشید.

 

وسایل دکوراتیو قدیمی را مهم بشمارید

برای دکوراسیون منزل ایرانی ساده، شما می‌توانید با استفاده از لوازم دکوراتیو قدیمی حس و حالی ایرانی و زیبایی به خانه خودتان بدهید. برای مثال استفاده از برخی رادیوهای قدیمی، بهره‌وری از تابلوها و قاب عکس‌های زیرخاکی، ظرف و ظروف های قدیمی و ... جزو آن دسته از محصولاتی هستند ‌که استفاده از آن‌ها در دکوراسیون می‌تواند علاوه ‌بر تثبیت حس و حال ایرانی، به شما کمک کند تا فضا را بسیار زیبا دل‌نشین نشان دهید. شما می‌توانید به‌ راحتی محصولات دکوراتیو را تهیه نمایید و از آن‌ها در دکوراسیون خودتان بهره ببرید. 

برای خرید کالای خواب در انواع مختلف به فروشگاه اینترنتی یزد نساج مراجعه کنید

وسایل دکوراتیو قدیمی را مهم بشمارید

از پرده‌های ساده استفاده کنید 

پرده‌ها یکی از مهم‌ترین المان‌ها در دکوراسیون منزل ایرانی ساده می‌باشند. شما می‌توانید با استفاده از پرده‌های ساده، حس و حال سادگی را بیشتر در خانه خود تثبیت کنید و از این طریق بتوانید دکوراسیون خودتان را به حالت دلخواه نزدیک‌تر کنید. در کنار استفاده از طراحی ساده، شما می‌توانید سایر فاکتورها را با حس و حال ایرانی بیشتری تهیه نمایید نمایید تا بتوانید یک تناسب مناسب میان المان‌های موجود ایجاد کنید. علاوه‌ بر این موضوع، نور طبیعی در هر نوع دکوراسیون از جمله دکوراسیون ساده ایرانی نقش بسیار مهمی دارد. شما با استفاده از پرده‌های ساده، یا پرده های آماده و پرده‌ پانچی آماده می‌توانید این نقش را پررنگ‌تر کنید. همه ما می‌دانیم که نور طبیعی تا چه حد انرژی‌بخش و لذت‌بخش است‌. پس سعی کنید که با استفاده از پرده‌های نازک و ساده، کاری کنید تا نور طبیعی  نقش مهمی در فضا داشته باشد و بتواند این نقش را پیاده‌سازی کند. 

 

برای دکوراسیون منزل ایرانی ساده، فرش را با طرح ایرانی بخرید

در کنار استفاده از پرده‌های ساده و نازک، شما می‌توانید فرش و کف‌پوش خانه خودتان را در ایرانی‌ترین حالت ممکن تهیه نمایید.خوشبختانه کشور ما در زمینه تولید انواع متفاوت فرش‌ها فعالیت قابل‌ قبولی دارد. شما می‌توانید با کمی جستجو در بازار، زیباترین و مناسب‌ترین فرش یا فرشینه ممکن برای دکوراسیون خود را تهیه نمایید و از آن برای زیباسازی فضا استفاده کنید. فرش با طراحی نسبتاً شلوغ و پرانرژی در کنار پرده ساده، دقیقاً می‌تواند ترکیب مناسبی از دکوراسیون منزل ایرانی ساده را در اختیار شما قرار دهد و به شما کمک کند تا راحت‌تر در این مسیر قدم بردارید.

از گچ‌بری‌های سبک ایرانی استفاده کنید

برای دکوراسیون منزل ایرانی ساده، شما با استفاده از گچ‌بری‌های سبک ایرانی می‌توانید حس و حال فضا را به دکوراسیون ساده و ایرانی تغییر دهید. گچ‌بری‌ها در معماری ایرانی سبک خاصی دارند. همین سبک خاص باعث شده تا دکوراسیونی ایرانی با فضای سایر دکوراسیون ها متفاوت باشد. اگر به دکوراسیون منزل ایرانی ساده علاقه دارید، می‌توانید با استفاده از گچ‌بری‌های ایرانی در طرح‌هایی نسبتاً ساده و کم زرق ‌و برق، راحت‌تر ایده مدنظر خودتان را در خانه پیاده ‌سازی کنید.

 

برای دکوراسیون منزل ایرانی ساده، المان‌ها را در هماهنگ‌ترین حالت ممکن تهیه نمایید 

برای دکوراسیون منزل ایرانی ساده، شما باید المان‌ها را طوری تهیه کنید که در کنار ساده بودن، با دکوراسیون ایرانی هماهنگ باشند. برای مثال خرید مبل‌ها یا پارچه مبلی به سبک سلطنتی، قاعدتاً نمی‌تواند برای دکوراسیون منزل ایرانی ساده گزینه عاقلانه ای باشد. پس سعی کنید که با توجه به سلیقه خود و همچنین سبک دکوراسیون مد نظرتان، محصولات را طوری تهیه کنید که بتوانید به‌ راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی یک دکوراسیون زیبا و چشم‌نواز برای خودتان داشته باشید.

برای  خرید کاور تشک کشدار در انواع مختلف به فروشگاه اینترنتی یزد نساج مراجعه کنید

نکته عاقلانه برای شما این است که مبل‌ها، میز کنسول، میز ناهار خوری، میز عسلی و سایر محصولات چوبی موجود در خانه را به ‌صورت هماهنگ با یکدیگر تهیه نمایید. با این کار می‌توانید از به ‌هم‌ ریختگی و شلوغی فضا جلوگیری کنید و دکوراسیون را در ساده‌ترین و زیباترین حالت ممکن نگه دارید. همچنین سعی کنید که برای مبل خود نیز به ترکیب رنگ فرش و پرده توجه داشته باشید. با این کار می‌توانید راحت‌تر دکوراسیون خودتان را زیباتر کنید. این فاکتورها، موارد ساده اما مهمی هستند که توجه به آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر به هدف خود برای دکوراسیون منزل ایرانی ساده برسید.

برای دکوراسیون منزل ایرانی ساده، المان‌ها را در هماهنگ‌ترین حالت ممکن تهیه نمایید

جمع‌بندی 

ما در این محتوا سعی کردیم برای شما در رابطه با دکوراسیون منزل ایرانی ساده صحبت کنیم و برای شما بگوییم چگونه می‌توانید یک دکوراسیون زیبا و در عین ‌حال اصولی داشته باشید. اگر به دکوراسیون ایرانی ساده علاقه‌مند هستید، به فاکتورهایی که برای شما گفتیم توجه داشته باشید تا بتوانید یک دکوراسیون اصولی و در عین‌ حال متناسب سبک خودتان پیاده سازی کنید. سبک‌های دکوراسیون متنوعی در دنیای امروز وجود دارند اما می‌توان گفت که مناسب‌ترین سبک برای ما ایرانی‌ها، دکوراسیون به سبک ایرانی و همچنین ساده می‌باشد. با این کار علاوه‌ بر چینش فضا به سبکی ساده و خلوت، امکان این را داریم تا روحیات ایرانی خودمان را نیز در خانه پیاده‌سازی کنیم و از این طریق در دکوراسیونی زندگی کنیم که به‌ طور کامل با روحیات ما سازگار است. برای دکوراسیون منزل ایرانی ایده‌های متنوعی وجود دارند که توجه به هر کدام از این ایده‌ها، می‌تواند به شما کمک کند تا یک دکوراسیون اصولی داشته باشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

گزارش اشکال در سایت